התיק נגד חיים תנעמי, שנחשד ברצח בת זוגו, ורה קרמסקוי, שנפלה מרכב נוסע, ייסגר מחוסר אשמה – כך הודיעו היום (שלישי) בפרקליטות. תנעמי היה עצור במשך 11 ימים ונחקר בחשד שדחף את קרמסקוי מהרכב הנוסע, אולם במהלך החקירה נערך בזירה ניסוי ברכב טנדר דומה לזה שבו נסעו בני הזוג והחוקרים הגיעו למסקנה כי בלתי אפשרי עבור מי שנוהג ברכב לפתוח את דלת הנוסע שלצד הנהג וכי השליטה בדלת הייתה בידי הנוסעת בלבד. 
 
יתכן שלעולם לא יתברר עד תום מה אירע באותן דקות גורליות שקדמו לטרגדיה, אך מה שברור הוא שלא תנעמי דחף את קרמסקוי אל מותה. על סגירת התיק פורסם לראשונה בנענע 10.

קרמסקוי בת ה-19 מפתח תקווה מתה לאחר שנפלה מרכב נוסע בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל. צוות מד"א שהוזעק למקום לאחר התאונה מצא את הצעירה ללא רוח חיים, כשהיא סובלת מחבלת ראש, ובסיוע כוחות הרפואה של צה"ל קבעו את מותה.

תנעמי, בן זוגה, שהיה עמה ברכב, טען כי הם רבו תוך כדי נסיעה והיא קפצה מהרכב. אך לנוכח סתירות שטענה המשטרה שהתגלו בעדותו עלה החשד כי הוא דחף אותה מהרכב ותנעמי נעצר בחשד לרצח. 

אמה של ורה קרמסקוי ז"ל

 
במהלך השבעה על מותה של קרמסקוי אמרה אמה לעיתונאים כי היא לא מאמינה כי בתה נטלה את חייה בעצמה. "אל תאמינו למה שמספרים", אמרה האם והסבירה: "הבת שלי לא קפצה אל מותה, היא אהבה את החיים, הייתה מלאת שמחת חיים". לאחר מכן אמרה, כשהיא ממררת בבכי: "אני רוצה שיזכרו אותה בתור מלאך. באמת יכול להיות שהבאתי לכאן מלאך שסיים את התפקיד שלו".