אתר 'סרוגים' הביא הקלטה של הרב דוד הריסון שזוכה בבית המשפט מאונס נערה בת 14 לאחר שנה של מעצר בית, בה שמע את הבשורה המשמחת מעורכת דינו, אסתר בת ציון. "תקשיב לי טוב מה אני עומדת להגיד לך. כתב האישום נגדך יבוטל אתה תזוכה. מהרגע הזה אין לך מעצר בית. זאת לא מתיחה מה שאני אומרת לך", נשמעת בת ציון אומרת.


 
הרב הריסון אומר לבר ציון כי הוא מבין את הדברים ועורכת הדין עונה לו: "אתה מבין? אני עוד לא קולטת. יש לי צמרמורת בגוף. אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה. אנחנו נעשה את זה מושכל תהיה תביעת פיצוים. זה שערורייה מה שקרה פה...מה שקרה זה הזוי. זה חמור. אין לזה אח ורע בהליך הפלילי". 
 
הרב הריסון מספר כי אשתו נמצאת לידו בוכה ועורכת הדין עונה לו כי "הרגליים שלי רועדות". "אני קצת יודע להפנים כי בזכות זה ידעתי לעבור את השנה הזאת", עונה לה הרב הריסון. בשלב זה לוקחת את הטלפון בדמעות שושי אשתו של הרב הריסון. "תספרו לילדים", אומרת לה עורכת הדין. 
 
"אני לא עושה מסיבת עיתונאים כי אני רוצה שזה יהיה חתום דרך בית משפט כדי שלא יהיה מצב שמישהו חוזר בו", מסבירה בר ציון "אבל בשקט את יכולה להרים טלפון לבני המשפחה, לילדים, לנכדים לכולם ולהגיד להם שאבא שלהם לא רק חף מפשע אבא שלהם הוא צח כשלג. יהיה מי שישלם על כל מה שהוא עבר בשנה האחרונה. שלא יהיה ספק בכלל. לא יעלה על הדעת מה שקרה פה".