עורך הדין יורם שפטל הטיל היום (ראשון) ספק ביכולת להביא למשפט חוזר לרוצח ראש הממשלה יצחק רבין, יגאל עמיר. בראיון אצל אורלי וגיא בערוץ עשר, הסביר שפטל מתי יש אפשרות לבקש משפט חוזר: "כדי שיהיה סיכוי למשפט חוזר חייבים להתקיים שני תנאים: ראיה חדשה שלא היתה נגישה לנאשם ולסנגורים בזמן המשפט המקורי ושהראיה הזו תהיה בעוצמה כזו, שאם תתקבל יהיה בה בלבד כדי להפוך את התוצאה". 

לדברי שפטל, "טענת עמיר לפיה ירה ברבין בגלל הסתה אינה יכולה להיחשב כראיה חדשה, משום שהטענות על אבישי רביב היו ידועות כבר אז והטענה להסתה לא הושמעה. עוד אמר עורך הדין, כי עמיר נמצא אחראי למעשיו ולכן לא מדובר בטענה שיכולה לשמש כעילה למשפט חוזר. 
שפטל אמר כי אם היתה ראיה שגם מישהו אחר ירה ברבין, זאת היתה עילה לבקש משפט חוזר משום שלא ברור מאיזה כדור הוא מת, "אבל זאת תיאוריית קונספירציה, שאיני מאמין לה", הבהיר. 



 
שפטל אמר כי הוא תומך בקציבת עונשו של עמיר, בניגוד לחוק הקובע כי לא ניתן לקצר את עונשו של רוצח ראש הממשלה: "עורך הדין ארי שמאי ואני נפעל לביטול החוק השטני והבזוי שאוסר לקבל קציבת עונש למי שרצח ראש ממשלה".
 
שפטל שב וסיפר על שיחותיו עם יגאל עמיר: "לאחרונה הוא התקשר אלי בעקבות דברים שאמרתי ברדיו שלא יעלה על הדעת להחליף ראש ממשלה בעזרת כדורי רובה והוספתי ואמרתי שהוא הזיק נזק קשה ביותר למחנה הלאומי כי נתניהו היה גובר על רבין בלפחות 15% ואז היה מנדט לחסל את פשע אוסלו לחלוטין. הוא טען שזה לא היה משנה כי הסכם אוסלו היה נכנס לתוקף לפני הבחירות".