פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד נביל אמין מעין מאהל שבצפון הארץ בגין מעשה מגונה שביצע בקטינה בת חמש, תקיפה ושיבוש מהלכי משפט. הנאשם נעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. 



מכתב האישום החמור עולה כי בתחילת החודש חלף הנאשם בשעות בוקר כשהוא נוהג במשאית סמוך לביתה של הקטינה, ילדה בת חמש שנים שהמתינה לאביה שייקח אותה לגן הילדים. לאחר שגמלה החלטה בליבו של הנאשם לבצע בפעוטה עבירת מין, הוא חנה את המשאית, התקרב אל הפעוטה וברר עמה את פשר מעשיה במקום.



כשנודע לנאשם כי הוריה של הילדה אינם בקרבת מקום, הוא אמר לה ללכת בעקבותיו והוביל אותה לבית נטוש. שם, הפשיט הנאשם את מכנסיה של הפעוטה, הרים אותה והורה לה שלא לספר על מעשיו. כשהילדה זעקה לעזרה חסם הנאשם את פיה בידו וכשזו המשיכה לצעוק, שחרר אותה.



הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר כתבה עו"ד סיון עמיר אמן כי "ממעשיו של המשיב זועקת מסוכנותו. עסקינן בפדופיל שפגע מינית בילדה רכה בשנים, המשיב הוא עבריין מין חסר מורא שלא נרתע מהשגת זממו בבוקרו של יום, באמצע רחוב ובסמוך לבית קרבנו שהנה קרבן מזדמן. מן האמור מתבקשת המסקנה כי קיים יסוד סביר לחשש ששחרור המשיב יסכן את שלום ובטחון הציבור בכלל ואת שלום ציבור הקטינות בפרט בעיקר שעה שעסקינן בתקיפת קרבן אקראי".