שני מאסרי עולם נגזרו על מאלכ אחמד מוסא חאמד, המחבל שרצח בפיגוע דריסה את אלחי טהרלהב ז"ל. בית המשפט הרשיע אותו בגרימות מותו בכוונה שלטהרלב ובחמישה אישומים של ניסיון לגרימת מוות בכוונה של חמישה נוספים בהם רב"ט רועי ששון, חברו של טהרלב שנפצע בפיגוע.

על המחבל הוטל גם לשלם פיצוי של 250 אלף שקלים להוריו של אלחי, הרב אוהד ואביטל, ו-30 אלף שקלים נוספים לששון. בנוסף פסק בית הדין על חילוט הרכב שבו בוצע פיגוע הדריסה ומהכסף שיתקבל ישולמו חלק מהפיצויים לנפגעים.

בגזר הדין נכתב כי אמו של אלחי סיפרה ש"יש את החיים עד שאלחי נהרג, של שמחה, של אור, של נחת, של רוגע, ויש את החיים מאז. יש כאב שמטריף את הדעת ויש חלל אדיר שאנו מנסים כל יום מחדש לחיות". עוד אמרה כי הבינה ששליחותה בעולם "להמשיך להפיץ את האור של אלחי בעולם, להמשיך ולחיות כי זה 'ניצחון האור על החושך, ניצחון הטוב על הרע'". היא ביקשה שיוטל על הנאשם אונס מאסר במסגרתו לא יראה עוד אור יום "כדי שהעולם יהיה מקום יותר טוב".
 
אלחי טהרלב, בן 20 מטלמון, נרצח בפיגוע דריסה סמוך לצומת עפרה באפריל האחרון. טהרלב ששירת כלוחם בגדוד 13 של גולני עמד מאחורי תחנת האוטובוס כשהמחבל דהר עם רכבו ופגע בו ובחברו שנפצע קל.

המחבל, אשר התהפך עם רכבו, נפצע קל ונעצר על ידי כוחות הביטחון ששהו באזור. חאמד, בן 27, מסילוואד מצפון מזרח רמאללה, הגיע לאזור עם רכבו. עדויות שהגיעו מצביעות על כך שהמחבל ניסה לדרוס עוד לפני שהגיע לטרמפיאדה, אך כשלא הצליח, הגיע לשם והצליח לבצע את הפיגוע. בעבר נעצר חאמד על ידי כוחות הביטחון, לאחר שניסה לחדור ליישוב ישראלי.