פגישת גישור התקיימה היום (ראשון) בין יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין אייבי בנימין, ממארגני ההפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה. נתניהו הבן הגיש תביעת דיבה נגד בנימין, בעקבות סטטוס שכתב האחרון בפייסבוק, והיום, במסגרת הליך הגישור, ביקש בנימין מנתניהו למשוך את התביעה. אך ההליך לא צלח וככל הנראה הצדדים ייפגשו בבית המשפט.



בנימין כתב בפוסט "יום אחד קורא ביבי לראש המוסד ומבקש דרכון בשם בדוי לבן שלו יאיר נתניהו כמו למרגלים, בנימוק ביטחוני לשמור על הבן ההולל שמסתובב בעולם שתהיה לו זהות בדויה. יאיר נתניהו הצעיר שבקושי הרוויח משהו בחייו כבר עשיר גדול".



בהמשך הסיר בנימין את הפוסט והתנצל, אך למרות זאת, התביעה נתניהו הבן לא הסיר את התביעה ודורש פיצויים בסך 140 אלף שקלים. 



בנימין מסר כי "ההליך הזה הוא חלק ממאבק פוליטי לא לגיטימי, להשתיק את מי שמתנגד למשפחת נתניהו באמצעות תביעות השתקה. נקווה שבית המשפט יעצור את התהליך הזה". עורך הדין יוסי כהן, בא כוחו של נתניהו, מסר כי "על הליך גישור חל חסיון. ההליך לא צלח".



כזכור, יאיר נתניהו מצא עצמו גם בצד הלא נכון של תביעת דיבה. לפני ארבעה חודשים הגיש ארגון מולד תביעה נגד בנו של ראש הממשלה, בעקבות דברים שכתב בפייסבוק בגנות הארגון, לאחר שחבריו פרסמו את "פרויקט 61", בו נכתבו חמישה דברים על יאיר נתניהו ואורח חייו.



לטענת ארגון 'מולד', על נתניהו הבן היה לברר את העובדות הנטענות על ידו, "ובוודאי שלא לבדות שקרים ובדיונות שבינם לבין המציאות אין דבר וחצי דבר, למעט עיוות עובדתי ניכר שזכה זה כבר לכינוי הידוע 'fake news'". עוד ציינו עורכי הדין של הארגון כי דבריו של נתניהו מהווים לשון הרע.



"גם בטענתו של מרשכם כי מרשתנו היא 'ארגון אנטי-ציוני' אין שמץ של אמת, וכל תכליתה להשחיר את פניה של מרשתנו וליצור לה דה-לגיטימציה בקרב הציבור", נכתב. בסיום המכתב דרשו עורכי הדין של הארגון לפעול בתוך ארבעה ימים להסיר את הפרסומים הפוגעניים וכל פרסום דומה נוסף שעשה או שיתף ונמצא תחת שליטתו, לפרסם התנצלות ולשלם פיצוי בסך מאה אלף ש"ח. לאחר שלא עשה זאת, הוגשה התביעה.