בניגוד להערכות קודמות אותן השמיעה הפרקליטות בעניינו של השחקן משה איבגי, לפיהן הוא יועמד לדין באשמה של הטרדה מינית בארבע נשים, מסתבר הערב (ראשון) כי פרקליטו של השחקן, ציון אמיר, מצוי במשא ומתן מתקדם ממנו עולה כי השחקן יודה בהאשמות נגדו אך לא יועמד לדין. הסכם זה טרם גובש סופית והוא נמצא בשלביו האחרונים.
כזכור, בעקבות הודעה הפרקליטות לפני מספר שבועות על כוונתה להעמיד את השחקן לדין בכפוף לשימוע באשמה של הטרדה מינית בארבע נשים בהזדמנויות שונות במהלך עבודות לאורך השנים, החלו מגעים להסדר טיעון מותנה. הסדר זה הוא מקל בדרגה אחת פחות מהסדר טיעון מקל. מהמגעים שנשמרו עד כה בסוד עולה בין היתר כי איבגי, כך על פי ההערכות, יסכים להודות באישומים נגדו ובתמורה לכך לא יועמד לדין פלילי. מהלך כזה מוגדר בפרקליטות כהסדר טיעון מותנה. 
כבר עכשיו ברור כי אם סיכום כזה יושג הדבר יעורר סערה ציבורית קשה נגד השחקן, נגד הפרקליטות ונגד יוזמי הרעיון להביא את איבגי להסדר כזה, שכאמור טרם נחתם. ההערכות הן שההסדר ייחתם ביום-יומיים הקרובים.

מבחינת איבגי, אם ייחתם הסכם כזה, הוא הישג אדיר עבורו שכן לא תירשם לחובתו הרשעה פלילית - מה שעשוי לסלול את שובו לבמות. הסדר כזה עשוי להיתקל בקשיים מול בית המשפט עוד בטרם ייחתם.