פרקליטו של השחקן משה איבגי, עו"ד ציון אמיר, לא מאשר ולא מכחיש כי הפרקליטות הציעה לשחקן הסדר טיעון מותנה, במסגרתו הוא יודה בהטרדות מיניות של ארבע נשים ובתמורה לא יועמד לדין פלילי. לדבריו, הוא לא ניהל מו"מ ואיבגי לא הודה בכלום. "התיק של איבגי ילך למקום שבסופו של דבר תהיה התוצאה הצודקת ביותר האפשרית".

אמיר דיבר עם אילנה דיין בגל"צ העדיף לדבר על העניין העקרוני ואמר כי אף אחד לא באמת שאל מה יש בכתב החשדות. "אני מחכה שמישהו ישאל מה יש שם יש ראיה, עובדה? אף אחד לא באמת ניסה לברר את העובדות האלה", אמר. אמיר כן אמר כי לאיבגי היה שימוע בפני פרקליט מחוז צפון, עו"ד עמית איסמן ומספר פרקליטות בכירות נוספות, והוסיף כי לדעתו אין תשתית ראייתית להעמדה לדין של איבגי. 
"התפתחה תרבות איומה ונוראית של התנפלות" אמר עו"ד אמיר. "מי רוצה בכלל לעסוק באמת? לעזאזל המשפט, הכללים ודיני הראיות. יש עכשיו רק דיני כיכרות".

עו"ד ציון אמיר. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
עו"ד ציון אמיר. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ציון אמיר התייחס למאבק של הנשים נגד עבירות המין, "החשוב והצודק", לדבריו, אבל יצא נגד הטיעון שעומד מאחוריו: "אי אפשר לקיים דיון לוגי ורציני. אני לא שומע קול שמתמודד באמת, איבדו את הקול השפוי". 
דיין ניסתה לאתגר את הפרקליט הבכיר, ואמרה: "אתה אומר 'תנו לי להמשיך להרוג אתכן על דוכן העדים, לזלזל בכן".
אמיר: "מה שעשית זה דבר איום ונורא. דיברת עכשיו, ייתכן שאל מיליון אנשים שלא מבינים, בורים שיכולים לפרש את דבריך לא נכון. מעולם לא התבטאתי בנושא ולא דיברתי נגד הנשים האלו. גם איבגי לא".
עורך הדין אמר גם כי הוא נגד הסדרי טיעון באופן עקרוני. "זה פוגע באמון הציבור, אבל עושים את זה בגלל כל מיני בעיות שבתוך מערכת המשפט. הרבה מאוד םעמים אנשים מודים במה שלא עשו כחלק מאותה שיטה".