הסערה סביב ח"כ דוד ביטן, שנחקר אתמול באזהרה, נמשכת. הבוקר (שני) נחשף כי אשתו של ח"כ בכיר הוזמנה גם היא לחקירה בחשד למעורבות בפרשה, שמה אסור לפרסום לעת עתה. עורך דינה של האישה, עו"ד צדוק חוגי התייחס הבוקר (שני) ב-103FM לפרסומים: "אותה אישה אכן נחקרה גם אז באזהרה. טענו שהופקדו בחשבונה סכומים גבוהים של כספים לאחר שבעלה נקלע לחובות. כשהיא נשאלה על מקור הכסף היא הבהירה שאין לה יד ורגל בחשדות כנגדה וכי היא אינה מעורבת בחשבון ואפשרה לבעלה לפעול בו כרצונו. בעלה אמר בזמנו שביצע פעילות לגיטימית באותה עת. זהו סיפור חקירה ישן שחזר לכותרות בעקבות מעורבות בעלה בפוליטיקה".



 
איילה חסון התייחסה לדבריו וטענה: "הייתה בעבר חקירה כנגד ח"כ דוד ביטן ושל אותה הגברת. החקירה נסגרה והיום נפתחה מחדש. ייתכן שמצאו איזו פצצה שקושרת בין הכסף שנמצא בחשבונה לבין הזיכיונות שסידר מר ביטן". ענה לה עורך הדין: "אין קשר בין הדברים, אני מכיר את הגברת ואת חבר הכנסת, אני יודע שהוא אדם ישר ולא יהיה ניתן להוכיח קשר בין הכספים לדברייך. אין שום קשר ולא יכול להיות שום קשר. האישה הסבירה שבעלה בשעתו ביצע עסקת נדל"ן והפנתה את החוקרים לבעלה. את ח"כ דוד ביטן מייצג עורך דין אחר".
 
עוד הוסיף: "העיתוי לחקירה נגדו מאוד מציק לי והוא אינו מקרי להערכתי. פרשיות של אישי ציבור מתחילות בקול תרועה ונגמרות בלא כלום, אני סבור שגם כך זה יהיה גם הפעם. אני מאמין שגם הפעם הדברים הסתיימו בקול דממה". כשנשאל האם ייתכן שח"כ ביטן והגברת יתאמו עדויות מכיוון שהם שוהים וישנים באותו בית השיב: "היא נמצאת כיום בבית אחותה, המשטרה חושדת ונזהרת, לכן הורתה לה לא להיות בביתה".
 
על תחושותיה של הגברת סיפר: "היא מרגישה רע מאוד, היא מרגישה נקמנות ורדיפה לא מוצדקת בגלל הפעילות הפוליטית של בעלה אך אינה פוחדת . זו אישה מאוד עדינה שחיפשה לסיים את החקירה כמה שיותר מהר ולהראות לחוקרים שאין למה להסתיר. המשטרה עצרה אותה לאחר שנכנסה למכונית ועיכבה אותה לשעות רבות מבלי שראתה עורך דין. אני מאמין שהסיפור Hסתיים בטוב".
 
עריכה: איתמר זיגלמן