הישראלי מתן עוזיאל פתח אתר אינטרנט בו קרא לנשים לספר כיצד הבמאי הנודע רומן פולנסקי הטריד אותן מינית. עורך הדין אהב כהן, שמייצג את הבמאי בן ה-84 הגיב לדברי התביעה וטען בשיחה עם אילה חסון ב-103FM: "פולנסקי הוא במאי מוערך בן 84 שזכור לכולנו מזכייתו באוסקר בסרטו 'הפסנתן'. בעקבות קמפיין #METOO, מתן עוזיאל זיהה מיזם עסקי ולכן החליט להשיק אתר אינטרנט נגדו והפיץ ידיעה לעיתונות שבידיו מידע אמין כי הבמאי אנס חמש נשים מבלי לומר את שמן ומבלי לדעת את שמן. הוא הפיץ את הסיפורים שקיבל לכתובת המייל שלו באמצעי התקשורת, הידיעה התפרסמה לציבור וחגגו על גבו".





כשנשאל האם פולנסקי הורשע בעבר בנושא השיב עו"ד כהן: "רומן פולנסקי הורשע בשנות ה-70 במעשה מגונה בקטינה, הודה בטעות שביצע והתנצל. אותה הקטינה סלחה לו, לדבריה. דווקא בגלל שמדובר באדם מוכתם היה קל לתקוף אותו בשנית.



"ב-6 בנובמבר פורסמו הסיפורים החדשים נגדו באמצעי התקשורת שלכאורה נכתבו על ידי נשים. האתר הושק ב-1 לנובמבר וב-6 לנובמבר חמש נשים שיתפו בסיפור השמור כל כך הרבה שנים בלבן. זה נשמע לי תמוה. לנשים הללו אין שם, אנחנו לא יודעים מאיפה הן בעולם. מצד אחד הוא טוען שיש בידיו מידע קונקרטי ואמין ומצד שני הוא אינו יודע את שמן של הנשים. ברגע שהוא הפיץ מידע לתקשורת על תלונות נגד מרשי מבלי שיש בידיו אפילו מידע על שמותיהן של הנשים, מדובר על לשון הרע מהסוג החמור ביותר".



עוד הוסיף: "נסעתי על לפריז כדי להחתים את פולנסקי על כל המסמכים, חשוב להבין שלא מדובר במשפט פלילי, הוא בן 84 בסופו של דבר. במשפט שמתנהל בעברית הנוכחות שלו אינה הכרחית, יוכלו בעת הצורך לבצע עמו שיחה מרחוק".



עריכה: איתמר זיגלמן