שעות ספורות אחרי עלה, הפוסט שאילנה ראדה, אמה של תאיר שנרצחה לפני 11 שנה, פרסמה הערב (שבת) בחשבון הפייסבוק שלה הוסר. היא העלתה פוסט חדש ובו כתבה: "לצערי, בשרירות לב, ובחוסר אתיות, הפוסט הורד. מעניין, מי גרם לפוסט הזה להיעלם, אך אני אמשיך להילחם למען הצדק בכל הכח. ומי שהצליח לקרוא ולשתף, אנא המשיכו להעביר את המסר. שיהיה לנו שבוע טוב וגם לך איילת שקד".





מוקדם יותר הערב היא פרסמה פוסט ובו היא קראה לציבור להפעיל לחץ על שרת המשפטים, איילת שקד, כדי שתורה על פתיחה מחודשת של תיק רצח בתה. בין השאר פרסמה ראדה את מספר הטלפון של השרה, תוך שהיא מציינת שבעת ששקד הייתה מראשי ארגון "ישראל שלי", הארגון נהג לפרסם מספרי טלפון של אנשי ציבור למטרות דומות.



בפוסט שנמחק בינתיים, היא כתבה: "עוקבים יקרים, היום אני זקוקה לעזרתכם. זה ייקח דקה מזמנכם, לא יותר. זהו, פקעה סבלנותי. 11 שנים עברו מאז בתי נרצחה, ועדיין אין לי תשובות. רשויות החוק אכזבו אותי. עבודת החקירה הייתה כל כך מוטה ורשלנית והתוצאה היא, שהרוצחים מסתובבים בינינו כאילו לא קרה דבר. המדינה מוסיפה חטא על פשע בניסיון המתמשך שלה למנוע בכל דרך את גילוי האמת עד תומה".



עוד הוסיפה האם כי "כמוני – שופט העליון דנציגר אמר, שהרשעתו של זדורוב לא מאפשרת לו לישון בלילות. שהספקות רבים מדי. שפסק הדין המזכה שהוא נתן היה צריך להספיק בשביל לפתוח את החקירה מחדש. והמדינה שותקת". כאמור, את דבריה סיימה ראדה: "הערה קטנה לסיום: אם אתם תוהים מאיפה קיבלתי את הרעיון הזה, התשובה היא מאיילת שקד עצמה. לפני שנבחרה לכנסת היא הקימה יחד עם בנט ארגון בשם "ישראל שלי", שהיה עושה בדיוק את זה – מפרסם טלפונים של פוליטיקאים בפייסבוק כדי להעלות נושאים לסדר היום וללחוץ היכן שצריך".