מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום השלום בפתח תקווה, נגד בנימין ברשישת בן 46 ועופר סלע בן 45, שניהם תושבי אילת, בגין סדרת עבירות מין, בהן שימוש  שימוש בגופו של קטין להצגת פרסום תועבה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית והתנכלות.     
על פי כתב האישום, השניים הפעילו אתר אינטרנט בשםwatchme247, שדרכו ניתן היה לצפות בשידור חי ממצלמות המותקנות בבתים של משפחות ישראליות, לרבות בחדרי השירותים והמקלחת וחדרי שינה של בני המשפחה. האתר הציע צפייה ישירה חינמית לפרק זמן מוגבל וכן אופציה לרכישת מנוי בתשלום על מנת לצפות ללא הגבלה בכל המצלמות וגישה לספריית וידאו וספריית תמונות של דיירי הבית. המיזם שווק כמיזם ריאליטי פורץ דרך, אך עם הזמן מהלך העניינים הידרדר לכדי ייצור ופרסום של תכנים פדופיליים מתוך ביתה של אחת המשפחות.
הנאשמים התקשרו עם משפחה המתגוררת באילת, ולה שלושה ילדים קטינים, שני בנים כבני 14 ובת בגיל 11. עם הזמן, התקינו הנאשמים יותר ויותר מצלמות במקומות "רגישים" בביתה של אותה משפחה – בחדרי השינה של הילדים, בשירותים ובאמבטיה, והפצירו בבני המשפחה, לרבות הקטינים, להסתובב עירומים בבית וכדומה, הכל על מנת להגדיל את האטרקטיביות של השידור. הנאשמים מסרו שאם לא כן, יפסיקו את ההתקשרות עם המשפחה, שהייתה במצוקה כלכלית.

על רקע הלחצים האמורים, נקלטו במצלמות שבבית המשפחה, תכנים מיניים שונים של בני המשפחה, ובפרט של הילדים הקטינים, בכלל זה אקטים מיניים שונים בהשתתפות הקטינים, עירום חלקי ומלא שלהם, תיעודם בעת עשיית צרכים בשירותים ועוד. נוסף על כך, הנאשמים נהגו להקליט ולשמור חלקים מן השידור החי בבית המשפחה אותם זיהו כ"מעניינים" וערכו את הקטעים תוך יצירת ספריית VOD של מיטב קטעי המשפחה, שהצפייה בהם הייתה בתשלום. חלק לא מבוטל מתכני ה-  VOD כלל תכנים מיניים ואינטימיים של בני המשפחה, לרבות הקטינים.
בשלב מסוים, הציעו הנאשמים לקדם את הקטינה בת ה-11 ככוכבת רשת או דוגמנית, וקבע עמה סטים של צילומים. הם הסריטו את הקטינה בבגדים תחתונים או בבגד ים בלבד, תוך התמקדות מכוונת באיבר מינה, בישבנה ובחזהּ והעמדתה בתנוחות מיניות. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים.