היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יאחד את שני תיקי החקירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך דווח הבוקר (שלישי) ב"כאן 11". ההחלטה התקבלה מפני שבשני התיקים, תיק 1000 ותיק 2000, ישנן ראיות חופפות ועדים הרלוונטיים לשתי החקירות. בין היתר, עדותו של עד המדינה ארי הרו, שפרטי העדות שמסר רלוונטיים לשתי הבדיקות.
כזכור, בחודשים האחרונים דווח מספר פעמים כי שתי החקירות נושקות אחת לשנייה. בין העדים בפרשה היו אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, וגם המיליארדר ההודי ראטן טאטא. לפני כשבועיים, דווח ב"חדשות עשר" כי מילצ'ן נתבקש על ידי בני הזוג נתניהו לשלם עשרות אלפי שקלים בשביל תיקונים במעון הפרטי של המשפחה בקיסריה, זאת לאחר שבעת ששהו בחו"ל הציפו מי הבריכה הפרטית בקיסריה את סלון הבית. על פי הדיווח, עם חזרתם לארץ פנתה רעיית ראש הממשלה לעוזרת של מילצ'ן, הדס קליין, וביקשה כי ישלים את הפער בין מה שהמדינה התכוונה לשלם לבין שווי התיקון. מילצ'ן סירב לממן את התיקון, שנעשה לבסוף באמצעות מקור מימון אחר. 
בנוסף, ח"כ איתן כבל כבל מהמחנה הציוני, נחקר לפני כשבוע וחצי באזהרה במשטרה במסגרת תיק 2,000, פרשת שיחות נתניהו-מוזס. הוא היה מיוזמי "חוק ישראל היום" בעבר בכנסת, ונחקר משום שעל פי החשד פעל בשירותו של מוזס בכנסת בתמורה לסיקור חיובי. החוקרים הציגו לכבל פלטי שיחות של עשרות שיחות ומסרונים בין השניים וכן שיחות בין כבל לעורך "ידיעות אחרונות" רון ירון. 

ח"כ כבל נותר נחוש בעמדתו לפיה לא היה בכך כדי לקבל דבר כלשהו ממוזס וזאת חרף הדברים שהטיחו בו החוקרים ולפיהם נרקמה לכאורה עסקה לפיה בעוד חבר הכנסת יקדם את הצעת החוק הוא יזכה לפרסום כתבות חיוביות בעיתון ידיעות אחרונות.