הבוקר פורסמה בתקשורת עדותו לכאורה של מיקי גנור, עד המדינה בפרשת הצוללות, לפיה ראש הממשלה אכן מעורב בפרשה לכאורה. פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר התייחס הבוקר (שלישי) ב-103FM לעדות ולהשלכותיה על המשך החקירה: "כשנפתחה החקירה בפברואר 2017 יצאה הודעה של משרד המשפטים שהכריז כי ראש הממשלה אינו חשוד בדבר. החלה חקירה, נעצרו אנשים ומיקי גנור נהפך לעד מדינה. מאז משרד המשפטים שתק ונאמר שהוא יזומן לעדות. בחודשים האחרונים משרד המשפטים חזר על אמירתו וטען שראש הממשלה אינו חשוד בפרשת הצוללות". 

לדבריו, "אנחנו בוודאות יודעים שעדותו של גנור מפלילה את שמרון ומולכו המכחישים הכל. גורמי אכיפת החוק הבכירים ביותר טוענים שמיקי גנור מצויד באלפי עדויות והקלטות ותמלולי מיילים אך אני אישית לא ראיתי אותן. נאמר שגנור קיבל את עסקת החלומות והוא העבריין המרכזי".

 

"תמיד ידענו שעדותו של גנור מחשידה בעקיפין", הדגיש דרוקר. "אם גנור סיפק הוכחות על דבריו בוודאי שיוטל חשד כנגד רה"מ. בזמנו שידרנו בערוץ 10 כי שמרון אמר לגנור שהוא ידבר עם חבריו והמכרז יתבטל. אם לכאורה ישנה סמיכות פרשיות בין גנור לשמרון ואז יש בסיס לחשד. מדובר בראיה נסיבתית שיש לבדוק אותה".
רוני דניאל התייחס לדבריו: "משה יעלון טוען שמדובר במעשה השחיתות הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל, מה הוא גילה לחוקרים שהם לא ידעו עד עדותו?". דרוקר השיב: "יעלון לא ידע בזמן אמת כלום על הציר של גנור-שמרון. כל הזרוע השחיתותית שהתקיימה לא הייתה מול עיניו, הוא ידע רק על קבלת ההחלטות במישור המהותי ולכן הוא יכול רק להציף שאלות. הוא לא יוכל לחשוף ענייני שחיתות אלא רק לספר על תהליך קבלת ההחלטות". 
"אני חושב שהביקורת כלפי מנדלבליט מוצדקת", ציין דרוקר. "כששולה זקן נחקרה לקחו מהר מאוד את אהוד אולמרט למתן עדות בפרשה. כבר שנה ושלושה חודשים ראש הממשלה לא זומן לתת גרסה וזה מחדל בעיני. לנעול אדם כמו ראש הממשלה על גרסה בתחילת תהליך חקירות זה א'-ב'".