טמיר קירשנבאום, בנה של סגנית שר הפנים לשעבר ומזכ"לית ישראל ביתנו לשעבר, פאינה קירשנבאום, העיד הבוקר (חמישי) בבית משפט המחוזי בתל אביב. עדותו ניתנה במסגרת חקירת פרשת השחיתות המיוחסת לכמה מחברי ישראל ביתנו. פאינה קירשנבאום מואשמת בעבירות של לקיחת שוחד, בקשת שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס. בנה טמיר, שאינו מואשם בפרשה, נתבקש להעיד בעניין דניאל אלינסון, מנכ"ל עמותת עזרא העולמית ונשיא עמותת עזרא בארצות הברית. 
על פי כתב האישום, אלינסון נתן שוחד לקירשנבאום בהתאם לדרישותיה, ובתמורה קיבל תקציבים לעמותותיו. עוד נטען, אלינסון מימן לקירשנבאום ולמשפחתה טיסות בשווי של כ- 40 אלף ש"ח, וכי מומנו כרטיסי טיסה לקנדה ולארצות הברית לבנה טמיר, לצד שהייה שלו במלון בניו יורק. עוד עולה מכתב האישום כי טמיר הועסק בעמותה של אלינסון, בהתאם לבקשתה של אמו ועל כך קיבל כ-7,000 דולר.
טמיר סיפר בעדותו על עבודתו בעמותה של אלינסון, וטען כי עזר לגייס אנשים לפרוייקט "תגלית", בערוצים לא פורמליים, דרך אנשים שהוא מכיר וסיפר על חוויתו האישית ב"תגלית" באתר אינטרנט שפתח. על דוכן העדים הוא התקשה לזכור פרטים לגבי מימון נסיעתו, כרטיסי הטיסה והלינה. כשנשאל מי סידר לו עבודה השיב "אמא שלי. לא מצאתי עבודה, ביקשתי ממנה עזרה וכך הגעתי לדניאל אלינסון. היא פתחה לי את הדלת ואני נכנסתי".