ניסה להטיל את האשמה על אחיו: דניאל מעוז, שהורשע ברצח הוריו לפני 6.5 שנים, הודה היום (שני) בפני בית המשפט בעבירת בידוי ראיות, כשניסה להשפיע על ההליך המשפטי בעניינו ולהביא לזיכויו. עו"ד אפרת פילזר ביזמן מפרקליטות מחוז ירושלים אמרה כי "מעוז הורשע כי ניסח ושלח בעזרת אחר לבית המשפט, לתביעה ולסניגורו מכתב שעליו חתום, בכזב, עד ראייה לרצח, שטוען כי אחיו התאום הוא זה שרצח את ההורים.

מפרקליטות מחוז ירושלים נמסר כי "היום הודה דניאל מעוז כי מעבר לפשעו הוא ניסה למלט את עצמו מן הדין, תוך שלא בחל באמצעים וניסה בנוסף לכך גם להפליל את אחיו במעשה הרצח הנפשע".

בשנת 2013 הרשיע בית המשפט המחוזי בירושלים את מעוז ברצח הוריו נח ונורית מעוז באוגוסט 2011, וכן בשיבוש הליכי משפט, ושלח אותו לשני מאסרי עולם. מעוז הורשע בדקירת הוריו למוות על מנת שיוכל לקבל את חלקו בירושה כדי לשלם חובות.

קו ההגנה של מעוז, כי אחיו התאום ניר ביצע את הרצח, נדחה על ידי בית המשפט שקבע: "גרסה זו לא זכתה לאמון מצידנו". בית המשפט מנה שלוש סיבות שבגינן לא האמין למעוז: "ראשית, הייתה זו גרסתו הרביעית של הנאשם, לאחר שבחקירתו במשטרה מסר הנאשם שלוש גרסאות אחרות. שנית, הגרסה נמצאה מלאה בסתירות פנימיות, תמיהות רבות, שלא אפשרו ליתן בה אמון".

"שלישית", כתבו השופטים, "הגרסה כלל לא השתלבה ואף עמדה בסתירה לחלק ניכר מהמסכת הראייתית בתיק. בהכרעת בית הדין, כתבו השופטים: "קבענו למעלה מספק סביר כי תכנן הנאשם לפגוע בהוריו, כשמניעו כנראה היה ניסיון לקבל את עיזבון הוריו המנוחים".