משפחתו של סגן הדר גולדין, המוחזק בידי חמאס בעזה, הגישה הבוקר (ראשון) עתירה דחופה לבג"ץ למתן צו על תנאי וצו ביניים בנוגע להחלטות הממשלה לשחרר גופות מחבלים שביצעו פיגועים כנגד אזרחי ישראל, שוטרים וחיילי צה"ל. המשפחה מתבססת על החלטת הקבינט המדיני-ביטחוני מינואר 2017, בה צוין כי ישראל תחזיק בגופות מחבלים ש"ביצעו אירוע טרור חריג במיוחד" וכן "בגופות מחבלים בשיוך חמאס".
לטענת משפחת גולדין, מאז התקבלה החלטת הקבינט חרגה הממשלה מספר פעמים מהחלטותיה. כך, ביום שישי האחרון כששחררה לקבורה את גופתו של המחבל נימאר ג'מאל מהכפר בית סוריכ שביצע את הפיגוע בישוב הר אדר, בו נרצחו שלושה ישראלים. ב-23 ביולי 2017 כששחררה הממשלה את גופות שלושת המחבלים שביצעו את הפיגוע בהר הבית, בו נרצחו שני שוטרים. ב-17 במרץ כשישראל השיבה לקבורה מחבל מבית ג'אלה לאחר שחמאס ארגן ועמד מאחורי הפגנות לשחרורו ברמאללה מול מוסדות הרשות הפלסטינית. 
המשפחה מבקשת מבג"ץ לקבוע כי על הממשלה לתת התראה של 72 שעות בטרם היא מחזירה גופות מחבלים שביצעו פיגועים וכן ליישם באופן מלא את החלטות הקבינט בעניין שחרור גופות מחבלים.

ממשפחת גולדין נמסר: "נתניהו והקבינט לא מותירים לנו ברירה אלא לפנות לסעד משפטי על מנת שהחלטות הקבינט, שהתקבלו בכובד ראש, ייושמו באופן מלא. החזרת גופות של מחבלים שביצעו פיגועים שחמאס מתפאר בהם היא מסר של חולשה וכניעה לטרור. כל החזרת גופת מחבל הינה הפקרה של לוחמי צה"ל ואזרחי ישראל".
מוקדם יותר היום תקפה גולדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי "הדר נמצא בעזה כבר שלוש וחצי שנים וממשלת ישראל לא עושה כלום כדי להחזיר אותו". לדבריה, "בין הצעדים שעשו עד עכשיו היה למנוע החזרת גופות למחבלי חמאס. כל הדברים לא בוצעו בכלל. ביום חמישי האחרון עמד פרקליט המדינה והודיע שישראל מקיימת את החלטת הקבינט שלא להחזיר גופות. דקות לפני כניסת שבת, מתחת לרדאר, החזירו כמו גנבים בלילה את הגופות. אחרי שפרקליט המדינה הצהיר בבג"ץ שלא יחזירו אז עושים זאת".
אמו של הדר הוסיפה כי "זו אחריותו של ראש הממשלה להחזיר את החיילים החיילים. "זו בדיחה גרועה לקבוע איתנו פגישה בזמן ביעור חמץ. הם קובעים איתנו חודשיים שלושה מראש כדי לסמן איזה וי. מבחינתנו ראש ממשלה שמפקיר את החיילים לא ראוי לחגוג 70 למדינת ישראל. התהליך שאנחנו עומדים מולו זו החלטת קבינט להקשות על אנשי חמאס. צריך להראות איזושהי עשייה. מפקירים את החיילים. ראש הממשלה צריך להתעורר, חובתו להחזיר אותם, אין לו שום זכות למשהו אחר".
מי שתמך בדבריה של גולדין הוא שר הביטחון אביגדור ליברמן, שאמר בגל"צ כי "לצערי אנו מחויבים לפסיקת בג"ץ להחזיר את הגופות. התנגדתי בכל ישיבות הקבינט, זה אבסורד שאנחנו מחזירים את הגופות".