לאחר שהשופט יואל עדן קבע כי פעילותו של אלון חסןבנמל אשדוד לא נעשתה תוך ניגוד עניינים או מרמה, תקף היום (שני) יו"ר ועד העובדים לשעבר בנמל, בתוכניתו של יואב לימורב-103FM, את התקשורת, שלדבריו, "צריכה לעשות חשבון נפש". באופן דומה, חסן ביקר בחריפות גם את המשטרה, שלטענתו, "התנהגה כעבריינית". 



"זהו חג חירות שמח מאוד עבורי, חגגתי שמחה כפולה", הבכיר בנמל אשדוד לשעבר. "הכל קרה באופן מאוד סמלי והרגשתי שיצאתי ממצרים לחופשי. צוירתי בתור ראש הפשע הגדול ביותר בישראל וזוכיתי מכל אשמה. אולי הגיע הזמן שהתקשורת תעשה חשבון נפש עם עצמה ותפסיק לשפוך דם של חפים מפשע".



לדבריו, "בזכות התקשורת נוצרה נגדי אווירה קשה ומכפישה, הגדרנו את התיק הזה בבית המשפט כ'תיק תקשורת', כשכל התיק התבסס על תחקירים עיתונאים ללא עובדה אחת נכונה. התקשורת ניצלה את כוחה העצום לרעה, ובכך פגעה בחף מפשע. במקרה שלי יצאתי נקי כי עמדתי מולה בלי פחד, אבל לא כולם הם אלון חסן ולא כולם מסוגלים לעמוד בזה. אני מכה כעת על חטא היוהרה שלי מכיוון שלא הצטנעתי בחיי. שילמתי על כך מחיר, אך אין לכך שום קשר לעבודתי בנמל".



"עצוב לי מאוד על המשטרה", הוסיף חסן. "תפקידה הוא לתפוס עבריינים, אך במקרה שלי היא התנהגה כעבריינית. לא מעט מהשוטרים ממש ניצלו את כוחם כדי להפיל אותי, ממש עבריינים בראשות החוק".



על סרטון העברת הדולרים לרונאל פישר, אמר: "כנראה שיש לי השגחה עליונה, ולמרות שישנם נוכלים קיבלתי את הכוחות לעמוד מולם. בפרשת פישר הוכחתי את טענותיי מעבר לכל ספק. חשפתי פרשות מהמושחתות ביותר במדינת ישראל כשהצגתי את המכונה המשומנת של פישר. כשאעיד במשפט אשים את החותמת שתסיים את הסיפור. הלכתי עד הסוף עם האמת שלי כי האמנתי במערכת המשפט בישראל, אך הפרקליטות והמשטרה ניסו להלך אימים על השופט. עם זאת, הוא הדף את כולם באומץ לב והתייחס לראיות בלבד. היו נגדי מעל 300 סעיפי אישום ויצאתי נקי בכולם".



 


"אני לא חושב שיש עוד מישהו שמסוגל להתמודד עם מה שעברתי", המשיך חסן. "במשך חמש שנים קמתי בכל בוקר לידיעה חדשה בעיתון בענייני עם הדלפות מחדר החקירות באופן מגמתי ושקרי. הכפישו ואותי וציירו אותי כראש ארגון הפשיעה בישראל. אילו משפחתי לא הייתה מסייעת לי כלכלי הייתי קורס. ההר לא הוליד עכבר, אלא ג'וק, זה לא הגיוני שדבר כזה קורה, אנשים יצטרכו לעשות חשבון נפש".

הוא ציין גם כי שמע ש"ישנם אנשים ששוקלים להגיש ערעור בפרשה. הגיע הזמן שהפרקליטות תעשה עם עצמה חשבון נפש ותבצע ניקיון פסח יסודי שיעיף ממנה את כל החמץ. אסור שהם ישתמשו בכוח שלהם כנגד אנשים פשוטים. אם יוגש ערעור נגדי הפרקליטות תחטוף מכה נוספת".

כשנשאל אם הוא רוצה לשוב לנמל אשדוד כעת השיב: "עדיין לא גיבשתי דעה בנושא. אצטרך לקבל את הסכמת אשתי שעומדת על כך שלא אשוב לשם. יש כמה דברים שאשקול לבצע מחדש במידה ואשוב לתפקידי. כעת אני עוד כועס - איך אוכל לסלוח לכל מי שתקף אותי בצורה כה חמורה אחרי שניסה להרוס את חיי ואת שמי הטוב? אני קורא לכל האזרחים לא לרוץ לבצע עסקאות טיעון מתוך לחץ ופחד. מי שחף מפשע צריך להילחם על חפותו והאמת תנצח".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן