פרשת המסרונים: היועץ המשפטי של מחלקת החקירות ברשות לניירות ערך, עורך דין ערן שחם שביט, ישוב מחר לעבודתו.  בא כוחו, עו״ד עודד סבוראי, ניהל בשבועות האחרונים מגעים להסדר טיעון מול הממונה על המשמעת בנציבות שירות המדינה, עו״ד גיא דוד והיום (שלישי) המגעים הבשילו ונחתם הסדר טיעון בין הצדדים.
במסגרת הסדר הטיעון, נקבע כי שחם שביט ישוב מיידית לעבודה משפטית ברשות לניירות ערך וישמש במשך תשעה חודשים כעורך דין במחלקת החקירות של הרשות. בתום התקופה יוכל עו"ד שחם שביט לשוב לתפקידו הקודם כיועץ המשפטי של מחלקת החקירות ברשות ולייצג את הרשות בערכאות משפטיות.
 עוד הוסכם כי עו"ד שחם שביט יקבל נזיפה חמורה ויורד בדרגה אחת למשך שנה אחת.

דבר נוסף שסוכם בין הצדדים, הוא שניתן יהיה לשקול הקלה נוספת עימו, במקרה שיבקש זאת לאחר גזר דינה המשמעתי של השופטת פוזננסקי-כץ. במסגרת ההסדר, נוסחה תובענה משמעתית מוסכמת, בה יודה עו"ד שחם שביט בפני בית הדין למשמעת של נציבות שרות המדינה.
עו״ד עודד סבוראי מסר: ״חומרי החקירה, לרבות תכתובות הווטסאפ המלאות, שכנעו את הנציבות ואת פרקליטות המדינה, כי קיים פער משמעותי בין האופן בו הצטיירו הדברים בתקשורת לבין מה שקרה במציאות. להשקפתנו, בבסיס ההסדר עומדת ההבנה, כי עו"ד שחם שביט הינו עובד מדינה מסור וערכי, שלצד חתירתו לקיים חקירות ביעילות, העניק תשומת לב מיוחדת לזכויות הנחקרים. אני משוכנע שעם חזרתו לעבודה, ישוב עו"ד שחם שביט לממש את שליחותו החשובה והרגישה".