השופט שמואל הרבסט מבית המשפט השלום בירושלים הורה בסוף השבוע למנכ"ל "שוברים שתיקה", אבנר גבריהו, להעביר למשטרה את מכשירי הטלפון הישנים שלו וכן את כרטיסי הזיכרון. הוא הורה כך על מנת שהמשטרה תבדוק האם סרטון המתעד את תקיפת פעילי "שוברים שתיקה" בקריית ארבע ב-2013 אכן אבד כדבריו.
תחילת הסיפור באוגוסט 2013 אז אירעה תקרית בין פעיל הימין בנצי גופשטיין וחברו לבין פעילי "שוברים שתיקה" שעלו לקבר ברוך גולדשטיין. האירוע גרר תלונות הדדיות על איומים ואלימות. פעילי "שוברים שתיקה" טענו כי גופשטיין תקף אותם ואיים עליהם, וכראייה הציגו פעילי השמאל תיעוד וידאו בו נראה גופשטיין תוקף אותם. אך כאשר ביקשה המשטרה מאבנר גבריהו להעביר לידיה את הקובץ המקורי, טען כי אין ברשותו את הקובץ וכי השוטרים יכולים לחפש אותו ביוטיוב. חברו של גופשטיין המיוצג על ידי איתמר בן עמי,  הביא חוות דעת מומחה, לפיה לא ניתן לקבוע שהקובץ הנו מקורי ולא נערכו בו שינויים.
 
משכך, ביקש עורך הדין יצחק בם המייצג את גופשטיין לקבל את הקובץ המקורי מגבריהו. גבריהו הודיע, שעשה בדיקה בכל הטלפונים וכרטיסי הזיכרון הישנים שברשותו ולא מצא. עורך הדין בם ביקש מגבריהו שייתן לו לבדוק, מכיוון שאינו סומך על הבדיקות שלו. שופט בית המשפט השלום בירושלים, שמואל הרבסט, ששמע את הצדדים קבע כי "מדובר בחומר אשר עשוי לעמוד בליבת האישום ובליבת המחלוקת בין הצדדים". השופט קבע: "הרי שמשיב 2, מר אבנר גבריהו גוטסמן, יעביר לעיונה של המאשימה (המשטרה) את שלל מכשירי הטלפון הישנים שהיו ברשותו לאורך השנים ושעדיין נמצאים ברשותו, לרבות כרטיסי הזיכרון שלהם".


 בנצי גופשטיין. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
בנצי גופשטיין. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

 
עו"ד יצחק בם המייצג את גופשטיין מטעם הסנגוריה, מסר בתגובה: "כל בר דעת מבין כי אבנר גבריהו עומד בראש ארגון שמשתית את פעילותו על שקרים, הכפשות ועלילות דם. אין לי סיבה להניח שתלונותיו על בנצי גופשטיין אמתיות יותר מפייק-עדויות אחרות שארגונו של גבריהו מפיק בשפע, ושהקובץ שהעלה מר גבריהו ליוטיוב אותנטי יותר מבדיות אחרות שמפיץ ארגונו. מעניין אילו אוצרות תגלה המשטרה כאשר תעבור על הפלאפונים וכרטיסי הזיכרון של ראש ארגון הפקת פייק-עדויות הזה". אבנר גבריהו מסר בתגובה: "אין לי מושג על מה מדובר".