בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) שבע שנות מאסר על הרקדן וכוכב הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" לשעבר יניב קקון, בעקבות הרשעתו באונס וביצוע מעשי סדום בשתיים מתלמידותיו, כשהיו בנות 14 ו-16. בכתב האישום כתב סגן נשיא בית המשפט אברהם אליקים כי הקורבנות "נתנו את ביטחונן ואמונן בקקון, שהיווה עבורן, מעבר להיותו מורה לריקוד, גם הבטחה לעתיד ורוד ולהגשמת חלומן בתחום הריקוד המקצועי. דא עקא, שהנאשם, במעשם הנפשעים, ניפץ חלום זה לרסיסים, תוך שהוא פוגע בשלומן הגופני והנפשי, ביטחונן, צנעת הפרט וכבודן של הקורבנות".



כזכור, בשנת 2017 הגישה אחת מתלמידותיו של קקון, אותה לימד במשך שלוש שנים תלונה למשטרת כרמיאל בטענה שאנס אותה. על פי תלונתה, באחד המקרים, הוא הסיע אותה לאחר תום שיעור הריקוד, ועצר בביתו בכרמיאל, שם ביקש ממנה להיכנס לחדרו. לאחר שנכנסה לחדרו, ביצע בה מעשים מגונים. בנוסף במקרה זה הוא מואשם גם באינוסה, ובביצוע מעשה סדום, בזמן שהיא היתה קטינה ומתחת לגיל 16



האישום השני מצביע על מעשה סדום שלא בהסכמה ומעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14, תוך ניצול יחסי חינוך, מרות ותלות. בשני המקרים הורשע קקון גם במעשים, וגם בניסיון שיבוש הליכי משפט, לאחר שניסה להשפיע על החקירה שהתנהלה נגדו.