בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק היום (ראשון) כי אירוע "משיח בכיכר" של חסידות חב"ד יתקיים מחר בכיכר רבין בהפרדה מגדרית. ההחלטה התקבלה, לאחר שעיריית תל אביב הודיעה כי היא מסרבת לאפשר את קיום האירוע הפרטי, עקב התנגדותה לקיום אירועים בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי. העתירה נידונה בפני סגן הנשיא, השופט קובי ורדי בבית המשפט המחוזי בתל אביב והיא הוגשה על ידי יוזמת האירוע "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה" נגד עיריית תל אביב. 

היועמ"ש אביחי מנדלבליט עמד לימינה של העירייה וטען כי  "לעירייה שיקול דעת לקביעת תנאים בנוגע לאישור השימוש במרחב הציבורי, ואף יש בסמכותה לקבוע כי לא תתקיים כל הפרדה מגדרית באירוע המתקיים לפי הרשאתה, והכול בשים לב למאפייניו הקונקרטיים של האירוע לרבות מקומו המיועד". אולם בית המשפט קיבל את עמדת חב"ד וקבע כי האירוע יתקיים כמתוכנן מחר, אולם הבהיר כי אין מדובר בפסק דין עקרוני. העירייה הצהירה כי אין בכניעתה משום היתר להבא.
יושבת ראש מרצ, חברת הכנסת תמר זנדברג התייחסה להחלטה ומסרה: "צר לי על החלטת בית המשפט. זוהי רק הוכחה שהמאבק רחוק מלהסתיים והדרת נשים עדיין והפרדה מגדרית עדיין מקובלת בישראל. לא סביר בשום אופן שאירוע גדול בכיכר מרכזית יהיה מופרד בין גברים לנשים כמו באחרונת המדינות החשוכות". לדבריה, הניסיון להחשיך גם את תל אביב, מעוז הליברליות, לא תעבור בשתיקה. לכן, אגיש בקרוב הצעת חוק שתאסור קיום אירועים שכאלה במרחב הציבורי.