מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד נאשם בן 40, תושב העיר, בגין שורה של עבירות מין אותן ביצע בשתי בנותיה הקטינות של זוגתו לשעבר, בנות 14 ו-11. העבירות אשר מיוחסות לנאשם הן מעשה מגונה בנסיבות אינוס, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, הטרדה מינית והתנכלות ועבירות נוספות. בנוסף, הנאשם מואשם בעבירות של החזקה ופרסום של תוכן פדופילי רב.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת פאר גרונדלנד, הנאשם ניהל מערכת זוגית עם אמן של הקטינות, בנות 11 ו-14, במשך כעשרה חודשים. במהלך תקופה זו, נהג לשהות רבות בביתן, ואף לן שם בכמה הזדמנויות. בעת ששהה בביתן, נהג הנאשם לבצע מעשים מגונים בקטינות כשהן ישנות, לבושות באופן חלקי, ולהסריט את עצמו ואת מעשיו, באמצעות הטלפון הנייד שלו כשהן אינן מסכימות או מודעות לנעשה. לאחר ההסרטה, ערך הנאשם את הסרטונים והפיק באמצעותם תמונות בדרך של צילומי מסך, תוך שהוא ממקד את התמונות על איברים אינטימיים של הקטינות. את תמונותיהן החושפניות של הקטינות, נהג הנאשם להעלות לאתר שיתוף תמונות פופולרי באינטרנט, תוך שהוא מקבל תגובות אוהדות עליהן באתר.
 
בהזדמנויות נוספות רבות, נהג הנאשם לצלם נשים וילדות במרחב הציבורי, לערוך את התמונות תוך שהוא מתמקד על ישבנן של הנשים וקטינות, ולהעלות את התוכן לאתר השיתוף. כמו כן, עד ליום מעצרו, נהג הנאשם לאיים על אמן של הקטינות באמצעות מכשיר הסלולרי שבבעלותו, וכן באמצעות חשבון פיקטיבי בפייסבוק וכל זה בזמן שעומד כנגדו צו הטרדה מאיימת האוסר עליו ליצור עמה קשר בכל דרך.  


עשרות אלפי קבצי פדופיליה
 

הנאשם נעצר ב-14 ביוני לאחר חקירה סמויה שבוצעה במוקד 105 שבלהב 433 במשטרה, בשיתוף רשויות חקירה זרות. במהלך מעצרו, נתפסו ברשותו כמות גדולה של מדיה דיגיטלית, ובה ממצאים פורנזיים רבים - 21,258 קבצי תמונות ו-264 קבצי וידאו. בין היתר, נמצאו תמונות וקבצי וידאו רבים המתעדים קטינים בעירום חלקי ומלא, קיום יחסי מין של בגירים עם קטינים, בעילה של קטינות באמצעות חפצים, ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים, וקטינות חשופות חזה או בגדים תחתונים המצטלמות בתנוחות מיניות. 
בפרקליטות מציינים את הפעילות המורכבת הנדרשת לצורך חשיפת פעילותם של פדופילים ברשת האינטרנט. פעילות זו מצריכה שיתופי פעולה עם רשויות חקירה זרות ומאמץ חקירתי ניכר, במטרה למגר ולהוקיע את התופעה של ניצול מיני של קטינים ופרסום התוצרים באינטרנט.