המשטרה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד גבר החשוד שבסוף חודש שעבר תקף נהגת בעיר עפולה לאחר שהאחרונה צפרה לו. על פי כתב האישום, תקף החשוד את טובה אולרו לאחר שצפרה לו כשהוא ירד מרכב אחותו שהסיעה אותו לביתו וחסמה את הכביש. לאחר שצפרה לו, החשוד ניגש אל הנהגת, בעט וחבט ברכבה ובהמשך פתח את הדלת הקדמית של הרכב קילל וגידף והחל מכה אותה באמצעות אגרופים חזקים לאזור הפנים והראש ללא רחמים. גם כאשר התחננה בפניו ואף ביקשה סליחה תוך כדי שהיא מציינת בפניו כי היא אמא לילדים, הנאשם המשיך לחבוט בה ואמר לה: "את לא תצפרי ואני אגרום לך שלא תצפרי בחיים שלך".



כמו כן עלה בחקירה כי מוקדם יותר באותו היום, תקף החשוד נהגת נוספת לאחר שפגע ברכבה. בתחילה סירב החשוד למסור את פרטיו לנהגת שברכה פגע ולאחר ששמע כי בכוונתה להגיש תלונה במשטרה איים עליה "שהוא ישרוף אותה ויהרוג אותה" ואף בעט בה ברגלה. לאחר האירועים, שאחד מהם אף תועד במצלמות, ניסה החשוד לברוח מהארץ, אך נעצר בשדה התעופה בן גוריון, לפני שעלה לטיסה למקסיקו.



"טראומה שלא נתפסת, המשפחה התפרקה אחרי האירוע"



לאחר הגשת כתב האישום, התראיינה אולרו לכאן ב' וסיפרה על האירוע הקשה. "זה מטורף שיכול להיות דבר כזה באמצע היום שבאמת ביום האחרון ללימודים אני הולכת לקחת את הילדים וחוטפת מכות עד זוב דם, טראומה שלא נתפסת. אני עדיין נסערת ממה שראיתי בדיון, מזה שראיתי אותו. פשוט קשה לתאר את זה שבן אדם עומד ומחייך, לא מביע טיפת חרטה". 



אמרת לו משהו?


"לא. לא מגיע לו שאני אפנה אליו. אבל אני לא אוותר ומשפחתי לא תוותר עד שנמצה איתו את הדין. כי זה יכול לקרות לכל אחת, לאמא שלו ולאחותו. זה בל יעבור".



האמנת שזה יקרה לך?


"בחיים לא. בחיים לא חשבתי שאהיה קורבן לאלימות כזו. אבל הוא ומשפחתו צריכים לעשות חשבון נפש, איך אפשר להתנהל בצורה כזאת".



חזרת לכביש?


"לא. אני מנסה וכל פעם שאני עולה לרכב אני לא מסוגלת. אי אפשר. אני בכלל אפילו לא יכולה להתקרב לרכב שבו זה קרה. זה לא יתואר. לא מצליחה, מנסה לא להסתכל לכיוונו".



"אני באמת מנסה כי יש לי ילדים, הבן שלי בטראומה מטורפת שהוא ראה את כל זה עדיין. ושואלים אותו על זה, וקשה לי לדבר על זה... יש פה משפחה שהתפרקה".



התפרקה? עד כדי כך?


"כן אנחנו כל היום דשים בזה. זה משהו שאף אחד לא ציפה. יש לי ילדים בבית ובמקום להינות מהימים האלה אנחנו כל היום סביב הנושא הזה".