בית המשפט העליון דחה את ערר המדינה וקבע כי הקטין הנאשם בפיגוע בדומא ישוחרר למעצר בית. הערעור הגיע לאח שביום חמישי האחרון בית המשפט המחוזי בלוד הורה על שחרורו של הקטין החשוד במעורבות ברצח בני משפחת דוואבשה. השופט עמי קובו החליט כי הצעיר, שישב במעצר כשנתיים וחצי, ישהה במעצר בית בפיקוח אלקטרוני ועם שני מפקחים בכל רגע נתון. 



פרקליטו של הקטין, ציון אמיר, מסר כי "ללא ספק דחיית ערר המדינה ע"י בית המשפט העליון נעשתה כדין וכצדק. אמנם חלפו כשנתיים וחצי של מאבק משפטי ארוך ונוקב אך יש להתנחם בשני דברים, האחד בשחררו ממעצר, השני הקביעות אותם קבע בת המשפט על העינויים אותם עבר הקטין במהלך חקירותיו שכתוצאה מכך נפסלו ההודאות שנגבו באמצעים פסולים כאלו. אני מקווה מאד שהפרקליטות תלמד ותפנים את העמדה שהובאה בהחלטות בית המשפט המחוזי וגם בבית המשפט העליון ותשקול את ביטול ההליכים או לפחות את חלקם המכריע המתנהלים כנגד הקטין".



עו"ד עדי קידר מארגון חוננו הוסיף כי "ערר המדינה טוב שלא היה מוגש כלל, והוא סימל רדיפה ואת המשך העינויים כנגד הקטין, ובעיקר העדר הפנמה ואי קבלה של הכרעת משפט הזוטא בידי הפרקליטות. בימ"ש העליון מקבל את טענותינו, כפי שקבע גם בימ"ש המחוזי, וקובע כי החלטה של משפט הזוטא יוצרת כרסום של ממש בעוצמת הראיות בעיקר כלפי האישומים החמורים. לאחר פסילת הראיות שהיווה את סיומו המוחץ של השלב הראשון במשפט זה, נתפנה כעת כאשר הקטין משוחרר עד לזיכויו המוחלט".



בחודש שעבר פסל בית המשפט את ההודאות של הקטין, הנאשם בסיוע לרצח. זאת לאחר שבמהלך החקירה התדרדר מצבו הנפשי והוא נזקק לטיפול תרופתי. עם זאת, תרגיל המדובבים שנערך נקבע כתקף, כיוון שבית המשפט דחה את טענות ההגנה כי מדובר ב”תחבולה נפסדת” וקבע שלא הופעלו נגדו איומים.