הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת ערד, בת 44, אם לשלושה, אשר על רקע חשדה כי בן זוגה בוגד בה, שפכה עליו לפני שבועיים שמן רותח בעת שישן במיטתו. על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית מפרקליטות מחוז דרום, לאחר ויכוח בין השניים, נטלה הנאשמת סיר עם שמן רותח בו טיגנה לפני כן בצק, הלכה עם הסיר לחדר השינה בו ישן בן זוגה, התקרבה אליו ושפכה את השמן הרותח שבסיר על ראשו, פניו, צווארו, חזהו וגפיו העליונות, והכל בכוונה לגרום לו נכות או מום או לגרום לו לחבלה חמורה.


כתוצאה ממעשיה של הנאשמת, התעורר בן הזוג בבהלה ובצרחות, כשהוא נאנק מכאבים, קם מהמיטה והחל לצעוד לעבר היציאה מחדר השינה. לאור הכאבים העזים שחש, לא יכול היה להמשיך ללכת והתיישב על הרצפה, במסדרון, בכניסה לחדר השינה שבדירה, תוך שהוא קורא לעבר הנאשמת. היא, בתגובה, יצאה מחוץ לדירה ועישנה סיגריה.
שכנים ששמעו את הצעקות של המתלונן וילדיו הזמינו את המשטרה וכוחות ההצלה. בן זוגה הובהל אל חדר טראומה שבבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, ואושפז במחלקת טיפול נמרץ, שם הוברר כי נגרמו לו כוויות בשטחים נרחבים בדרגה שנייה. הוא עודנו מאושפז בבית החולים


בחקירותיה הכחישה את המיוחס לה וטענה כי אכן התקרבה אל עבר המיטה בה ישן בן זוגה עם הסיר ובו השמן הרותח בידה, כדי לבדוק אם הוא ישן ועל מנת לנסות לקחת לו את הטלפון הנייד שהיה מונח בסמוך. או אז, טענה קרא בשמה ומשך בידה והיא מעדה והשמן הרותח שבסיר נשפך על המתלונן. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.