גבר בן 42, מאבטח בעיריית עפולה, נהרג אתמול בפיצוץ רכב ברחוב חטיבה תשע בעפולה. ככל הנראה, מדובר בפיצוץ על רקע פלילי, אך טרם ברורות נסיבות המקרה והוא נמצא בחקירה של המשטרה. היום (שלישי) התארח כתב הפלילים בוקי נאה בתכניתו של גיא פלג ב-103FM, טען כי "על כל פושע שהולך לכלא יש שני פושעים חדשים".



נאה הסביר כי "אין בתחום הזה ואקום. על כל פושע שהולך לכלא קמים שני 'גיבורים' חדשים שרוצים שיהיה להם בגיל 21 ג'יפ שחור, שני שומרים בצד ויעשו להם כבוד. על כל אדם שנכנס לחובות קמים שני גובי חובות שרוצים להרוויח 50%. עולם כמנהגו נוהג. תמיד יהיו פושעים ותמיד יהיו אנשים שהמשטרה תילחם בהם"





נאה הוסיף שבזמן שנכח אתמול בהלוויותו של עורך הדין בני נהרי, הוא ראה את עורכי הדין של "הפושעים שצמח להם שיער לבן והם כבר זקנים". לדבריו, "ראינו ראינו במקביל גם את הדור החדש של עורכי הדין שנלחמים עבור הפושעים הצעירים. אין מה לעשות".



יכול להיות שזו חרב פיפיות. יכול להיות שבעולם של פעם, הכולל את יעקב אלפרון, ריקו שרזי ואחרים, שהיה להם פתיל יותר ארוך ושיקול דעת, היו לוחצים על השלט רק כשתמו כל הקיצים

"לא נכון. תמיד ירו ותמיד פוצצו. הבעיה היום שכל טירון מתחיל בצבא עושה קורס חבלה, יודע איך עושים את זה ולכן קל לו מאוד להשיג שני קילו חומר נפץ, לשים אותם מתחת לג'יפ ולהפעיל משלט רחוק. מגיע לחבר'ה אתמול בעפולה שאפו. הם ביצעו חיסול ממוקד ולא הפעילו את המטען כשיש סביבו אנשים חפים מפשע. מהפחד שהמשטרה תאכל אותם אם ייפגע אדם חף מפשע, הם מבצעים חיסולים ממוקדים בעשר השנים האחרונות. אזכיר גם שכיום יש תקנות שאוסרות לחברות שמירה עם רישיון לאבטח עבריינים, זה דבר שלא היה בעבר".