אישה תושבת הצפון החלה לפני מספר שבועות לדון בפורום של גרושים גרושות יחד עם חברותיה בפייסבוק בביצועי הסקס של בעלה, בכמות ובאיכות - ואף פירטה מה היו ההסברים של בעלה לירידה בכמות ומדוע אחרי כמה דקות הוא מסתובב ונרדם. הכל אולי יכול להיות לגיטימי, רק שהבעיה היא שהשניים נמצאים בהליך גירושין, אשר גרם, לטענת הבעל, לעוגמת נפש גדולה מבחינתו.

"חיי הפרטיים ומאבק הגירושין הפכו לדיון מהותי בפייסבוק", כן טוען בעל, תושב הצפון, אשר ביקש מבית המשפט שיכריע בשאלה האם מותר לפרסם או להתייעץ לגבי הליכים משפטיים בפייסבוק. עורכי הדין שרין ורון סולן, דרשו מבית המשפט צו מניעה האוסר על האישה, לפרסם בפייסבוק פרטים אודות ההליכים המשפטיים החסויים המתנהלים ביניהם. בין היתר פרסמה ותהתה האם "סקס פעם בשבועיים הוא טבעי אצל כל זוג אחרי 10 שנים", כך צוין בתביעה.
"לפרט כמה פעמים עשינו סקס, מה ההרגלים המיניים שלי, ולהשוות אותי לבעלים או חברים של החברות של אשתי, גובל בחוסר אחריות ופגיעה בי ובילדנו", טען הבעל. עורכי דינו הוסיפו כי הוא "רק לאחרונה גילה שאשתו נוהגת לפרסם בגלוי בקבוצת פייסבוק של נשים גרושות, פרטים חסויים אודות הליך הגירושין שלהם". 

עו"ד סולן טוענת כי במסגרת הפוסטים שפורסמו ע"י האישה, האחרונה שואלת שאלות ומתייעצת עם חברות הקבוצה, בנושאים אישיים ובנושאים אחרים כמו כיצד להגדיל את דמי המזונות שלטענתה הם מאד נמוכים, כמו כן, כיצד לצמצם את הסדרי הראיה של הבעל עם שני הילדים. 
עורכי הדין סולן טוענים כי הגב ששבר את גב הגמל היה כאשר עובדת בחברה בה מועסק הבעל, אף היא חברה באותה קבוצה בפייסבוק, פנתה אליו והלינה על כך שתשלום המזונות שהוא משלם לאשתו נמוך מאד והוא הביא אותה לקריסה כלכלית. "היא כמובן לא דיברה על תכנים אחרים כי לא היה לה נעים, אבל הבנתי שראתה הכל והייתה מעורבת בדיון לרבות בנושאים האינטימיים".
עו"ד סולן הוסיפה כי הבעל נותר נבוך ובתחילה לא הבין כיצד אותה עמיתה לעבודה, שאינה חברה של אשתו, בקיאה בכל רזי ההליך שלו שהרי מעולם לא סיפר לעמיתים לעבודה אודות הליכי הגירושין. ההליך מונח בימים אלו בפני בית משפט לענייני משפחה, והכרעה תינתן בקרוב.

דורשים שתפסיק את ההתכתבויות. עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ