ניסיון רצח על שידור אנרגיות שליליות: לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד גלעד זאגורי שניסה לרצוח את שכנתו ללא כל סיבה הנראית לעין. על פי האישום, זאגורי התנפל על טטיאנה שכנתו, וניסה שוב ושוב לרצוח אותה. 
כאשר טטיאנה יצאה מרכבה על מנת לחפש חניה, הבחין בכך זאגורי מחלון ביתו והחליט לרצוח אותה. הוא הצטייד בסכין בעלת להב משונן, הפיל אותה לרצפה והחל לנסות לשסף את גרונה. טטיאנה נאבקה בזאגורי אך הלה לא הרפה וניסה שוב ושוב לשסף את גרונה במטרה לגרום למותה. למקום הגיעה אמא של טטיאנה שצרחה על הנאשם, ובתגובה הכה את טטיאנה בלהב הסכין באפה וברח חזרה לביתו תוך שהוא מאיים שיפגע בה ובמשפחתה. לטטיאנה נגרמו חבלות וחתכים בצווארה בעקבות ניסיונות השיסוף והיא הובלה לבית החולים רמב"ם בחיפה. 
זאגורי נעצר ונלקח לחקירה אולם לחוקרי המשטרה כמו גם למתלוננת עצמה לא היה הסבר לניסיון הרצח האכזרי, ולטענתה מעולם לא היה ביניהם קשר כלשהו, מלבד העובדה כי הם גרים בשני בניינים סמוכים. את המניע נתן זאגורי עצמו בחקירה: "היא הרסה לי את החיים כי היא משדרת לי אנרגיות שליליות". בחקירתו הודה זאגורי כי איים עליה שישחט אותה, אולם הכחיש כי פגע בה. 


לא אחראי למעשיו
זאגורי נשלח לבדיקה פסיכיאטרית, ולפני כמה ימים נקבע כי הוא סובל מסכיזופרניה ולא היה אחראי למעשיו אך הוא כשיר לעמוד לדין. חרף חוות הדעת הפסיכיאטרית החליטה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום וביקשה את מעצרו עד תום ההליכים. בשלב זה החליט בית המשפט להאריך את מעצרו עד ליום חמישי.