מאות המוזמנים לחתונה לא הבינו שהדמעות של אחות הכלה, שפרצה בבכי מיד לאחר החופה, לא ממש היו מהתרגשות. רק בסוף האירוע, ובכדי לא לפגום בשמחה הגדולה של אחותה, התברר למעטים בלבד הסיפור כולו. במרכזה של הדרמה עמדו אבי החתן ואמה של הכלה כשהאירוע מתרחש, תחת עיניה של האחות, מתחת לחופה.
לפני מספר חודשים, עמד בנו של איש עסקים ידוע מתחת לחופה. במהלך החופה, כך התברר מאוחר מיותר, ניסה אבי החתן להתחיל עם זוגתו של אבי הכלה. לטענתה, הוא לחש באוזנה כמה משפטים מיניים ולאחר מכן אף ליטף את ישבנה. לרוע מזלו, מי שעמדה בסמוך, הייתה אחות הכלה ששמעה חלק מהדברים ואף ראתה את אבי החתן מתחכך עם זוגתו של אבי הכלה.
שעה קלה לאחר החופה הוכנסו חלק מהנוגעים בדבר בסוד העניין אבל הוחלט להימנע מלספר על האירוע לזוג הטרי. בסופו של דבר הסיפור הגיע גם לאוזני הכלה, שגם ניסתה להדחיק ורק אמרה לבעלה הטרי: "תגיד לאבא שלך שישמור על הידיים שלו ויעזוב את אשתו של אבי". במקביל, נעשה בירור קצר תוך כדי האירוע ואבי החתן הכחיש כי ניסה להתחיל עם אשתו של אבי החתן.

באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן, בתצהיר שהוגש לתביעת הגירושין של החתן, טען האב "לא חיזרתי אחריה ולא נגעתי בה. הכל נעשה מתוך חיבה. אמרתי לה שהיא נראית מצוין וחיבקתי אותה בהתרגשות". עו"ד גדלי סולן טוען גם כי במהלך החודשיים שחלפו מאז החתונה נהגה הכלה להטיח בבעלה, "אביך החרמן הרס לנו את החתונה". בשלב מסוים, כאשר ההאשמות חזרו על עצמן, החליט הבעל להביא את הזוגיות לסיומה. 
"אשתי סיפרה לעצמה, יחד עם אחיותיה, סיפור דמיוני, פגעה בי ובאבי הוציאה את דיבתנו וטוענת כי אם אבא שלי ניסה להתחיל אז גם אני טיפוס בוגדני". הבעל מבקש באמצעות עורכי הדין סולן להתגרש ובמקביל לקבל את כל כספי החתונה. 
"אבא שלי ידוע בישראל כאיש עשיר וברור שהמתנות הכבדות באו מהכיוון שלנו ולכן אני מבקש להעביר לידי את כל המתנות שהתקבלו מהאירוע". בית הדין הרבני אמור לפסוק במחלוקת הנוגעת לגירושין וחלוקת המתנות.
עו"ד גדלי סולן. צילום: יח"צ