כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד בנימין ופניש בן ה-53 בגין אינוס של שלוש מתלוננות בנסיבות חברתיות. על פי עובדות כתב האישום, בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ופניש הזמין כל אחת מהן בנפרד לבלות עימו במסיבה בתל אביב. לפני היציאה למסיבה, הזמין כל אחת מהן לדירתו ברמת גן, שם השקה אותן במשקאות אלכוהוליים וסיפק להן סמים. בהיותן תחת השפעת אלכוהול וסמים, כאשר חושיהן מעורפלים והן חלשות, אנס אותן באכזריות.
הפרקליטות מייחסת לופניש אף שיבוש הליכי משפט. טרם חשיפת הפרשה במשטרה, נודע לו על פוסט שפורסם בפייסבוק יום קודם לכן, בו תיארה אישה דפוס פעולה של גבר המזמין נשים לדירתו, מערפל אותן ואז פוגע בהן מינית, ללא ציון שמם ופרטים מזהים של הקורבנות ושל הפוגע, וקראה לנשים שנפגעו על ידי הגבר שיגישו תלונות במשטרה.

בעקבות הפוסט פנה ופניש למתלוננת בווטסאפ ואיים עליה כי יגיש נגדה תלונה למשטרה בגין "שיימינג" בפייסבוק. בזאת על מנת למנוע ממנה להתלונן במשטרה, להכשיל ולסכל הליך שיפוטי ולהביא לעיוות דין. במהלך היום, פנה הנאשם למשטרה והגיש תלונה נגד מתלוננת זו בגין "שיימינג" בפייסבוק, בעקבות פרסום הפוסט.  
בבקשת המעצר נכתב כי "מדובר בסדרה של עבירות מין חמורות, בדפוס פעולה חוזר ונשנה שכלל את הזמנת המתלוננות לדירתו, כדי לצאת לבלות יחד במסיבות. בהגיען לדירתו, השקה אותן במשקאות אלכוהוליים וסיפק להן סמים, ובהיותן תחת השפעת אלכוהול וסמים כשחושיהן מעורפלים והן חלשות, אנס אותן המשיב והשתמש בגופן של המתלוננות באופן אכזרי ובוטה, על מנת לספק את יצריו המיניים".