הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד ​עודד ביטון, עובד בחנות אוטו-פון במגדל העמק. לפני חצי שנה קיבל ביטון מכשיר סלולרי של אשה שביקשה כי יתקן את שקע הטעינה של המכשיר. ביטון ביקש וקיבל את הקוד ואת ססמת הכניסה למכשיר. חרף הסכם מפורש כי קיבל את המכשיר רק לצורך תיקון התקלה, חיטט ביטון בתמונות שנשמרו במכשיר ומצא שם תמונות עירום אינטימיות של הלקוחה, ובכך הפר את זכותה לפרטיות. ביטון המשיך במעשיו והעתיק את התמונות למכשיר הסלולרי שלו. 

כמה שבועות לאחר מכן, פנה ביטון אל הלקוחה באמצעות חשבון פיקטיבי בפייסבוק על שם "Lilach Rozen" וכתב לה הודעות מיניות בוטות וציין תוך כדי השיחה ציין כי ראה תמונות עירום שלה. ביטון אף שלח לה את אחת התמונות שהשיג וכתב כי "יש לי עוד תמונות שלך". הוא סירב לומר כיצד קיבל את התמונות, "אבל בואי נגיד שהן יכולות להפוך להרבה מאוד כסף... הכל תלוי באיך אני רוצה לשחק איתן".
הלקוחה המבוהלת פנתה למחרת לתחנת המשטרה במגדל העמק, ובהנחייתה המשטרה היא כתבה לביטון המתחזה ללילך "איך את מבטיחה לי שלא תעשי עם התמונות כלום"? ביטון השיב "אני לא מבטיחה כלום. תחשבי מה שוות לך התמונות". כאשר היא השיבה "כמו שאמרתי, אין לי כסף, יש לי ילדים להאכיל, בואי תגידי לי מה את רוצה שהתמונות יחזרו אליי". ביטון השיב "כסף". חרף העובדה כי מדובר במקרה ברור של סחיטה באיומים ואף הטרדה מינית, הפרקליטות בחרה להעמידו לדין באשמת פגיעה בפרטיות בלבד.


משדולת הנשים בישראל נמסר כי "מדובר בפרשה מזעזעת, שממחישה עד כמה נשים אינן בטוחות בחברה שלנו, ועד כמה פגיעות מיניות הן תמיד ביטוי מחריד ומקומם להפעלת כוח, לסחיטה ולאלימות כלפי נשים. לפי הפרטים שדווחו בכתבה, תמוה שרשויות התביעה בחרו שלא להאשים את ביטון בעבירות של הטרדה מינית וסחיטה באיומים, אלא רק בעבירה הקלה יותר של פגיעה בפרטיות. אנו קוראות לפרקליטות להעביר לציבור מסר ברור, במיוחד בעידן הטכנולוגי הנוכחי, בו שיטות ההטרדה הופכות מתוחכמות יותר: מי שפוגע מינית בנשים ייענש במלוא חומרת הדין, ואין זה משנה באיזו דרך בחר לעשות זאת".

מהפרקליטות נמסר בתגובה כי "לאחר בחינה מעמיקה של חומר הראיות שנאסף, הגיעה הפרקליטות למסקנה כי אין בו ראיות מעבר לספק סביר כדי לייחס לנאשם עבירה של סחיטה באיומים ולכן הואשם הנאשם בביצוע עבירה של פגיעה בפרטיות".