"למה לזר עשה לי את זה, אני לא עשיתי כלום רע", כך שאל ארמונד וקנין ז"ל זמן קצר לפני שנפטר מפצעיו. במהלך מסיבת לרגל הולדת נכדתו, תקף לזר יעקובוב את וקנין שהיה בן הזוג של גרושתו באמצעות בקבוק וודקה שניפץ על ראשו. לאירוע הוזמנו כל בני המשפחה ששמחו לרגל הולדת הנכדה. באמצע האירוע המשמח, נטל יעקובוב שהיה שתוי באותו זמן בקבוק וודקה מזכוכית אשר עמד על אחד השולחנות.

יעקובוב נעמד מאחורי וקנין וניפץ את הבקבוק בעוצמה על ראשו. חמתו של יעקובוב לא ידעה שובע והוא ניסה לשבור בקבוק זכוכית על ראשו של המנוח, אולם נבלם על ידי קרובי המשפחה. מעוצמת המכה וקנין התמוטט, אך לאחר שהתעורר סירב להתפנות לבית החולים ובני משפחתו לקחו אותו לביתו. זמן קצר לאחר מכן, מצבו של וקנין החמיר כתוצאה מדימום פנימי בשכבות העמוקות של הקרקפת. בני המשפחה שדאגו מדוע איננו משיב להודעותיהם, פרצו לביתו ומצאו אותו ללא רוח חיים.
היום (חמישי) הוגש נגד יעקובוב כתב אישום בגין הריגה, ובידי המשטרה והפרקליטות די והותר ראיות על מנת להרשיעו, כולל סרטון אבטחה שתיעד את האירוע. אולם בחקירתו בתחילה הכחיש יעקובוב כל קשר לאירוע. לפני כן אף פעל לשבש את החקירה, כאשר העלים את החולצה הלבנה שלבש בזמן האירוע ולבש חולצה ירוקה במקומה. במהלך עימות שנערך במשטרה עם חתנו, נאלץ יעקובוב להודות במעשה ואמר: "הכל בסדר, אי אפשר לשקר, הכל אמת ורואים בתמונות".
הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.