שופט בית משפט השלום בראשון לציון רפי ארניה האריך הבוקר (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד תושב הרצליה החשוד בשורה ארוכה של עבירות פדופיליה ברשת החברתית. המשטרה הגישה נגד ריינהורן במהלך הדיון הצהרת תובע המבהירה את כוונתה של הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים. 

עם החלטת השופט להאריך את מעצרו של ריינהורן בן ה-35, הוא פרץ בבכי וביקש לבצע שיחת טלפון אחת, אותה אישר לו השופט לבצע. הוא ניהל שיחה קצרה עם רעייתו וילדיו ולאחר מכן פנה לשופט על מנת להודות לו ואמר "תודה לך אדוני".
עוד קודם ההחלטה, הניחה המשטרה את תיק החקירה בעניינו של ריינהורן ואת הצהרת התובע של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, והוציאה הודעה על כוונתה להגיש כתב אישום לאחר שהחקירה הסתיימה והתגבשו ראיות משמעותיות הקושרות את ריינהורן לשורה של עבירות פדופיליה חמורות ברשת החברתית. "מדובר בתיק רחב היקף עם מספר רב של נפגעות, במסגרתו נפגש והגיע הצוות החוקר לכ-170 קרבנות, מרביתן קטינות", אמר נציג המשטרה בדיון.

נזכיר, כי בדיון הקודם הודיעה המשטרה כי במהלך החקירה, לאחר חשיפת הפרשה בתקשורת, מצאו החוקרים גם נשים שאינן קטינות שאליהן הגיע ריינהורן באמצעות הרשת החברתית, וגם אותן ניסה בדרכים שונות "להפיל בפח" שטמן להן. 

ריינהורן נחקר בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בקטינות ברשת, לרבות אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים, הטרדה מינית, עבירות מחשב וכן עבירות נוספות. לדברי המשטרה, מהחקירה עלה "דפוס פעולה מתוחכם ושיטתי", בו ריינהורן פעל במשך מספר שנים.



מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך האינטרנט ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט".