עו"ד אלון שליכטר, שייצג את שחקן מ.ס. אשדוד, יצחק אספה, החשוד בדריסת רוכבי אופניים בתל אביב בתאונת פגע וברח התפטר היום (רביעי) מתפקידו. "מאחל בהצלחה ליצחק אספה בהמשך ההליך המשפטי. מאמין שהצדק יצא בסופו של דבר לאור בבית המשפט", מסר עו"ד שליכטר. למעריב הגיע מידע לכאורה על מחלוקת בהתנהלות של מועדון ספורט אשדוד ועו"ד שליכטר סביב התיק מה שהוביל כאמור בסופו של דבר להודעה על הפסקת ייצוגו של אספה בתיק. עו"ד שליכטר סירב להתייחס לסיום העיסוק שלו בתיק. 



במקביל פורסם במהדורת "החדשות" כי השופט העוסק בתיק רועי פרי אמר בהארכת מעצרו של אספה ש"קיים חשד סביר למיוחס לחשוד. היחידה החוקרת התקדמה בחקירה ונגבו הודעות, לרבות מחבריו של החשוד וכן נעשו פעולות חקירה נוספות‎". עוד אמר כי "מדובר בנהג צעיר ונהג חדש. נסיבות ביצוע העבירות ולו ברמת החשד הסביר, מתחדדות ומקבלות משנה חומרה לאור העובדה כי מדובר בנהג חדש וצעיר ולאור העובדה שמדובר בנהיגה בשכרות".



"יחד עם זאת, שורש כל רע בתיק שלפני מצוי בעבירת ההפקרה, כאשר שני קטינים מוטלים על כביש מתבוססים בדמם והחשוד, על פי החשד הסביר, מחליט להמשיך בדרכו ולהפקירם. נסיבות אלה מעידות על מסוכנות". עוד ציין לרעה את שתיקתו של אספה בחקירה. במשטרה אמרו כי העובדה שאספה אינו משתף פעולה מובילה ל"עבודה של 100% כדי לאמת או לסתור טענות עתידיות. הוא לא יכול לשמור על זכות השתיקה ולבקש להשתחרר". במשטרה פועלים בניסיון למצוא הוכחות לכך שכמויות האלכוהול הגבוהות בדמו של אספה הן תוצאה של שתייה לפני התאונה ולא לאחריה.