פרטים חדשים על הרצח בנתניה: יצחק שפק בן ה-54, החשוד ברצח פרודתו עליזה, הורשע בעבר בתקיפה סתם שלה, אך לא נידון למאסר. ככל שהחקירה מתקדמת עולה כי החשוד ככל הנראה הגיע לבית פרודתו ברחוב עמק חפר בנתניה, שם היא מתגוררת עם שתיים מבנותיהם. הוא ניצל את העובדה שהבנות לא היו בבית, עלה אליו ושם, בנסיבות שטרם הובררו, תקף אותה באכזריות ודקר אותה בכל חלקי גופה, עד שנפחה את נשמתה.



מיד לאחר מכן, הוא עלה לקומה הראשונה, שם מתגורר בעל הנכס אותו שכרה הנרצח והשאיר אצלו הודעה קצרה: תמסור לילדים שאני אוהב אותם. במקביל, התקבלה הודעה במוקד 100 מאדם שבדיעבד התברר שהוא חברו של שפק, שטען שהאחרון יצר עמו קשר ואמר לו שרצח את גרושתו.



כעת, ממשיכים במשטרה בסריקות נרחבות על מנת לאתר את שפק שנמלט מהזירה, כאשר קיים חשש גם שהוא עלול לשים קץ לחייו. במשטרה הוציאו צו איסור פרסום על פרטי החקירה. לזוג היו ארבעה ילדים, כאשר מלבד שתי הבנות שהתגוררו עם המנוחה, ילד אחד הוא נשוי והשני מתגורר עם אביו.



כזכור, עליזה, כבת 50, נמצאה אמש ללא רוח חיים בדירה ברחוב עמק חפר בנתניה, כשהיא דקורה בכל חלקי גופה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה שבסיומן נאלץ לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עלה החשד כי היא נרצחה על ידי בעלה לשעבר יצחק שפק, בן 54 מנתניה. לאחר האירוע פתחה המשטרה במצוד אחריו.


מן המשטרה נמסר אתמול כי "המשטרה התקבל דיווח על אישה פצועה בדירה ברחוב עמק חפר בנתניה. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה במקום. הנסיבות נבדקות".



יצחק שפק, החשוד ברצח אשתו לשעבר
יצחק שפק, החשוד ברצח אשתו לשעבר



פראמדיק מד"א רפי שבע סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה כבת 50 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".



ביום שלישי בלילה נרצח ביפו נאדר שקארה בן ה-30 ואדם נוסף נפצע באורח קשה מירי ברחוב עבד על גני בעיר. כוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, שככל הנראה התרחש על רקע פלילי. הקורבן הנו בנו של עבד שקארה, הידוע בכינוי "ינעל העולם", בעל דוכן ירקות בשוק הכרמל. צו איסור פרסום הוצא על שמות החשודים. 



לפני שבועיים נמצאו גופותיהם של גבר ואישה בני כ-60 בדירה ברחוב כסלו במודיעין, וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לדירה נאלצו לקבוע את מותם של השניים והמשטרה פתחה בחקירת המקרה, כאשר אחד מכיווני החקירה הוא רצח והתאבדות.