אמיר זוהר, עורך אתר "פוסטה", התייחס היום (שני) בגל"צ לחיסול שאירע בשעות הלילה בשכונת התקווה,
רכבים בוערים בדרום תל אביב
בו נהרגו שני בני אדם לאחר שהרכב בו נסעו התפוצץ. "אפשר להגדיר את אחד ההרוגים כמפקד בפועל של הארגון של מוסלי. הארגון הזה כל כך מושרש ומבוסס בעולם ההימורים באזור המרכז, שאפילו כשראשי הארגון שוהים מחוץ לישראל, כי הם חשודים בפשע חמור, הארגון ממשיך להתנהל".
חוסל הלילה ראש ארגון פשע בפועל בישראל?
"כן. הוא הזרוע המפקדת. הארגון ספג כמה מכות קשות, אבל הוא חזק באזור שכונת התקווה וברמת גן, וחברים בו אנשים צעירים יחסית שההרוג מאמש היה מפקד העל שלהם בעצם. הם ניהלו פה את הארגון כמו שצריך, ביד רמה, והיו מעורבים בחיסולים של קבוצות יריבות".

מי עומד מאחורי זה?
"אנחנו יודעים על הסכסוך המר בין בן כהן לבין עבריינים אחרים. אנחנו יודעים שבן כהן נפצע קשה מאוד, נכרתו לו שני הרגליים. מתחת לפני השטח נמשכו ניסיונות נקמה על האירוע הזה, כולל עבריינים מהמגזר הערבי שהיו אמורים לפגוע לפי החשד באנשים האחראים לכך. כנראה שמישהו בקבוצה הזו הקדים תרופה למכה. אנחנו זוכרים גם את החיסול של עבד עייש בתל אביב, עבריין מאוד מסוכן שמחובר לנישה הזו. יכול להיות שזו נקמה מהצד שלו, אי אפשר לפסול את האפשרות הזו. ההרוג מאמש נחשב לדמות מפתח, צבר לעצמו המון אנשים שנפגעו ממנו".
"יש פה משהו מדהים בסיפור הזה. איך הצליחו להטמין מטען חבלה למרות אמצעי הזהירות שהם נוקטים? ההרוג נהג להסתובב בקבוצות גדולות, הם היו קבוצה שאי אפשר היה להתעלם מהם. ראו אותם בכל מיני מוקדים, אפילו המשטרה עקבה וראתה מקרוב. הוא אף פעם לא הסתובב לבד, ככל הנראה חלק מחבריו היו באזור".

"אז לא ברור איך הופעל המטען, אבל רצוי רק להגיד שמי שראה את הרכב הבוער הבין שזה לא מטען מהסוג הרגיל. מישהו ידע להגיד שהפיצוץ יכול להיות של משהו זרחני, כי המטען רק שרף וגרם לנזק האיום הזה שמחריד לראות. יש פה חידוש, אבל צריך להשאיר את זה לחבלני המשטרה".