שני ההרוגים בפיצוץ הרכב בשכונת התקווה אמש הם עוזי בר ציון בן ה-37, שהיה בכיר בארגון הפשע של משפחת מוסלי ואלעד סרדניוף בן ה-36. הפיצוץ אירע אתמול בערב ברחוב לח"י פינת האצ"ל בשכונת התקווה בתל אביב. שני רכבים בערו באש לאחר שקול נפץ עז הרעיד את הרחובות והבתים הסמוכים. 
מחקירה ראשונית עלה כי הפיצוץ התרחש באחד הרכבים, ככל הנראה ממטען שהוצמד אליו והתרחב לסביבה הקרובה. אזרחים שהיו במקום סיפרו על חלקים מהרכב שעפו במרחק של מטרים ספורים שעפו מעוצמת הפיצוץ, מה שמצביע על מטען חבלה רב עוצמה שהוצמד לרכב.



 
אמיר זוהר, עורך אתר "פוסטה", התייחס בגל"צ לאירוע ודיבר על משפחת הפשע של מוסלי: "הארגון הזה כל כך מושרש ומבוסס בעולם ההימורים באזור המרכז, שאפילו כשראשי הארגון שוהים מחוץ לישראל, כי הם חשודים בפשע חמור, הארגון ממשיך להתנהל. הארגון ספג כמה מכות קשות, אבל הוא חזק באזור שכונת התקווה וברמת גן, וחברים בו אנשים צעירים יחסית שההרוג מאמש היה מפקד העל שלהם בעצם. הם ניהלו פה את הארגון כמו שצריך, ביד 
רמה, והיו מעורבים בחיסולים של קבוצות יריבות".

הרכב המפויח בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני

עוד הוסיף: "יש פה משהו מדהים בסיפור הזה. איך הצליחו להטמין מטען חבלה למרות אמצעי הזהירות שהם נוקטים? ההרוג נהג להסתובב בקבוצות גדולות, הם היו קבוצה שאי אפשר היה להתעלם מהם. ראו אותם בכל מיני מוקדים, אפילו המשטרה עקבה וראתה מקרוב. הוא אף פעם לא הסתובב לבד, ככל הנראה חלק מחבריו היו באזור". 
"אז לא ברור איך הופעל המטען, אבל רצוי רק להגיד שמי שראה את הרכב הבוער הבין שזה לא מטען מהסוג הרגיל. מישהו ידע להגיד שהפיצוץ יכול להיות של משהו זרחני, כי המטען רק שרף וגרם לנזק האיום הזה שמחריד לראות. יש פה חידוש, אבל צריך להשאיר את זה לחבלני המשטרה".