נגד מסעוד לוי ומרקאו שרבטוב הוגש כתב אישום חמור המייחס להם עבירות חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, איומים והחזקת סכין שלא למטרה כשרה. 
על פי הנטען בכתב האישום, עקב סכסוך כספי פעוט בינם לבין המתלונן, החליטו השניים לתקוף ולחטוף אותו. הם ניגשו אליו עת שהיה ברחוב עם חבר והחלו לתקוף באגרופים בראשו ובגבו. מיד לאחר מכן, הצמיד לוי סכין לצווארו ואיים עליו "בוא לאוטו, ולא לעשות רעש שאף אחד לא ישמע", וכך הובילוהו לכל אורך הרחוב כאשר הסכין מוצמדת לצווארו. כאשר הגיעו לרכב, תקף אותו לוי, הצמיד את הסכין לאיבר מינו ואיים שנית כי ידקור אותו. 
לוי ושרבטוב המשיכו במהלך החטיפה תוך שהם מאיימים על המתלונן כי הם יהרגו אותו מאחורי בית החולים הפסיכיאטרי בבאר שבע. כאשר התקרבו לבית החולים, קפץ המתלונן מהרכב תוך כדי נסיעה והחל לברוח במהירות לחניית בית החולים. שני הנאשמים הצליחו להשיג אותו בכניסה לבית החולים והחלו להכות אותו באכזריות בכל חלקי גופו וניסו לגרור אותו שנית אל הרכב. אולם אז אשתו של לוי רצה אליהם והזהירה אותם "הזמינו משטרה. תברחו". השניים ברחו, והמתלונן התמוטט בכניסה לבית החולים. 

בידי הפרקליטות תיעוד וידאו המוכיח את התקיפה בחניית החולים, ובמשטרה תמכה אשתו של לוי בגרסתו של המתלונן. גם הנאשמים הודו בחקירתם במעורבותם באירועים אולם טענו כי דווקא המתלונן הוא זה שתקף אותם.
הפרקליטות מבקשת כי יוארך מעצרם של שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. זאת בין היתר עקב מסוכנותם הרבה כפי שעולה מכתב האישום וכן עקב עברם הפלילי הכולל עבירות אלימות. הפרקליטות טוענת עוד כי יש להאריך את מעצרם כדי למנוע מהם לשבש הליכי משפט עקב החשש של המתלונן להגיש תלונה נגדם כיוון שפחד מהם.