כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (שלישי) נגד חמישה תושבי אחד הכפרים בסביבת כרמיאל. חלק מהנאשמים הואשמו בגין חטיפה, התעללות בקטין, חבלה חמורה, הדחה בחקירה וסחיטה באיומים של קטין בן 17. מהחקירה עלה כי הנאשמים חשדו בקטין שמוכר להם כי הוא פרץ לביתם, גנב את הטלפון של אם המשפחה ואף ליטף את ידה של אחותם הקטינה, תוך כדי שינה של חלק מהנאשמים. בעקבות זאת, הנאשמים יחד עם אחרים החליטו לחטוף את הקטין ולחקור אותו באיומים עד שיודה בגניבה של הטלפון וליטוף ידה של האחות הצעירה.
עוד נאמר, כי בתאריך 25.09.18 סמוך לשעה 18:30 בזמן שהקטין הלך עם חברו ברחובות הכפר, עצר רכב לידם ואחד הנוסעים שכנע את הקטין לעלות לרכב במטרה לשוחח איתו. הקטין השתכנע ועלה לרכב, אז החלה מסכת האימה נגדו. 
הקטין שאל את יושבי הרכב לאן נוסעים אך כולם שתקו עד אשר הגיעו למטע זיתים כעבור מספר דקות ושם במטע הזיתים ביקשו מהקטין לצאת מהרכב ובו בזמן הגיע רכב נוסף ממנו יצאו הנאשמים. כולם עמדו מסביב לקורבן, צילמו אותו והחלו לאיים עליו כי אם לא יודה במעשה הגניבה, הם יהרגו אותו. אחד מהם תפס את הקטין במכנסיו הרים אותו באמצעותם באוויר והטיח אותו על הארץ. אח"כ קשרו את ידיו לעץ הזית ותוך כדי שהוא קשור, הכו אותו באכזריות באמצעות כבל חשמלי ומעדר. 

עוד עלה מהחקירה, כי בשלב מסוים לאחר שהכו אותו באכזריות, הורו הנאשמים לקטין לבצע "שיחזור" של מעשה הגניבה הם לקחו אותו לביתם ושם אחד הנאשמים אמר לו: "אם לא תדגים איך שנכנסת לבית אני אהרוג אותך. תדגים, כי אם לא, אני אלביש לך תיק אונס". 
לאחר מכן, הורו הנאשמים לקטין לעזוב את הבית אך הקטין שהיה חבול ותשוש לא הצליח לעמוד על רגליו, אז אחד מהחבורה התקרב אליו, משך אותו ממקום מושבו והורה לו לעזוב את הבית. הקטין עזב את הבית כשהוא חבול באורח קשה ומיד פונה למיון ב"טרם" ובהמשך אושפז במרכז הרפואי לגליל בנהריה.