בצל ההתפתחות הדרמטית בפרשת רצח תאיר ראדה, טען הבוקר (רביעי) ירום הלוי, עורך דינו של מי שהורשע ברציחתה של הנערה, רומן זדורוב, כי "נעשו מעשים איומים בעניינו של זדורוב", והוסיף: "התיק הוא כולו חשיכה וזריקת ראיות. בראיון בתכניתו של גיא פלגב-103FM הוא ציין גם כי "הבדיקה שעתידה להתבצע בקרוב תהיה דקדקנית וכולנו מצפים לה". 



 "כבר אמרתי בעבר שהפרקליטות בורחת מבשורה", אמר הלוי בהתייחס לאמירתו של פרקליט המדינה שי ניצן, לפיה הוא "ישן טוב בלילה". עם זאת, ציין כי "אני עדיין מחזיק בתקווה שהעמדה הנוקשה של הפרקליטות תיפסק ותגיע להפנמה שיש צורך במשפט חוזר. עוד לא איבדתי את התקווה ולכן לא נבהלתי מדבריו של שי ניצן".

 

מלבד זאת, הוא ציין כי "הבדיקה שעתידה להתבצע בקרוב תהיה דקדקנית וכולנו מצפים לה. אני שומר על צניעות אך אם היא תאושש את הממצא שמדובר בא"ח ארשה לעצמי לצפות שעמדתה של הפרקליטות תשתנה".
 

על העובדה ששרת המשפטים בעצמה החליטה להתערב באופן חריג בפרשה, והחליטה שלא לחסוך באמצעים כדי להגיע לחקר האמת, אמר: "עם כל הכבוד לשרה, זה לא קשור לעמדת הפרקליטות הנוקשה. לא שמעתי שהפרקליטות נשברה במובן החיובי".

בהתייחס לתיק הרצח בבר-נוער, בו הפרקליטות חזרה בה מכתב האישום הקשה, הוסיף: "אין ספק שבאותו התיק הפרקליטות גילתה יושר רב. זו הייתה נקודת אור בעבודתה. אני לא מחפש נקודת אור בודדת, אני מחפש הרבה נקודות. מדובר בנקודת אור קטנה בים של נקודות שיש להאיר".

את דבריו חתם באומרו כי "היו בעבר מקרים בהם קצין צה"ל שהיה רב תארים ניסה לאנוס אישה. ומה נאמר? שבגלל שיש לו נקודות אור אין לו נקודות חושך? נעשו מעשים איומים בעניינו של רומן זדורוב. התיק הוא כולו חשיכה וזריקת ראיות. אני ניצב על רגלי האחוריות כדי לשנות את רוע הגזרה ולשנות את גורלו של זדורוב".