אירוע חיסול שני בתוך מספר ימים: יהודה מחפודה, תושב נתניה בן 30, נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל היום (רביעי) בפיצוץ רכב במהלך נסיעה בכביש 2, סמוך למחלף חוף השרון לכיוון צפון. הפיצוץ העז ארע כתוצאה ממטען חבלה שהוצמד ככל הנראה לרכב מסוג סקודה. כוחות ההצלה הגיעו למקום האירוע ופינו את הפצועים לבית החולים. בעקבות האירוע, הכביש באזור נחסם לתנועה לכיוון צפון. 



ההערכה היא כי הקורבן שחוסל בפיצוץ לא היה היעד אליו כיוונו המבצעים וככל הנראה עבריין אחר שהיה ברכב היה יעד החיסול. במשטרה מעריכים לאור ממצאים ראשוניים כי מדובר בסכסוך מקומי בנתניה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. על פי החשד השלושה מעורבים בעבירות פשע באזור השרון אבל לא נמנים כארגון פשיעה ולא משתייכים לארגון פשיעה.



האירוע האמור מוביל לעליית מדרגה ויוצר חשש לפעולות נקם עתידיות. פיצוץ הרכב אירע בשעת צהריים כאשר על הכביש קיימת תנועה ערה ועוברים רכבים במקום ורק בנס לא נגרם אסון כבד יותר. 



צילום: מד"א



פרמדיק מד"א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 לכוד בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. שני גברים נוספים כבני 30 התהלכו מחוץ לרכב כשהם סובלים מפציעות הדף וכוויות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד בינוני והשני קל".

מדובר באירוע החיסול השני השבוע, זאת לאחר פיצוץ מטען חבלה שהוצמד לרכבם של אלעד סרדניוף ועוזי בר-ציון, שתי דמויות מוכרות בארגון הפשע של משפחת מוסלי, בשכונת התקווה בתל אביב.