מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, כינס הבוקר (חמישי) את קציני המחוז ולמרות הציפייה, לא הודיע על פרישתו מהמשטרה. במקום זאת, הלוי אמר כי ימתין עם הההחלטה עד לאחר כניסתו של ניצב בדימוס, משה (צ'יקו) אדרי ללשכת המפכ"ל. 

אם יחליט הלוי לפרוש מהארגון בו שירת 34 שנים, לא תהיה זו הפתעה, שכן כבר לאחר הודעת השר ארדן על מינוי אדרי, היה די ברור כי לא ימשיך במשטרה. בעבר דחה הלוי בקשה של המפכ"ל היוצא, רוני אלשיך, לכהן כסגנו, בטענה כי הדבר ימנע ממנו בעתיד להתמודד על תפקיד המפכ"ל. 
ניצב הלוי התגייס למשטרה ב-1984, והצטרף כלוחם לימ"מ. במסגרת שירותו ביחידת העילית השתתף בפריצה ל"אוטובוס האמהות וכיהן כקצין המבצעים של היחידה בעת חטיפת נחשון וקסמן, שלאחריה עזב את היחידה. 

הלוי המשיך להתקדם בשורות המשטרה ופיקד על יחידת המסתערבים של משמר הגבול ביהודה ושומרון, היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ומפקד משמר הגבול בירושלים. ב-2007, כשהוא כבר תת ניצב, מונה הלוי למפקד הימ"מ, וב-2009 קודם לדרגת ניצב וכיהן במקביל גם כמפקד להב 433.
הלוי לא החזיק בתפקיד זמן רב ובעקבות חילוקי דעות בינו לבין ראש אגף חקירות, ניצב יואב סגלוביץ', עבר לפקד על אגף קהילה ומשמר אזרחי. לאחר מכן מונה למפקד משמר הגבול וב-2012 מונה למפקד מחוז דרום. במהלך כהונתו התנהלו מבצעי הלחימה בעזה עמוד ענן וצוק איתן. 
בפברואר 2016 הונה הלוי למפקד מחוז ירושלים, במה שצפוי להיות תפקידו האחרון במשטרה.