יהודה ביאדגה, הצעיר ממוצא אתיופי שנורה למוות ביום שישי על ידי שוטר סיור בבת ים, לא נורה בראשו, כך מסתמן עד כה מחקירת התקרית. מפרטים שנודעו למעריב, על פי נתונים שהגיעו לידי מח"ש, ביאדגה נורה באזור הבטן העליונה, זאת בניגוד לטענות מקורבים למשפחתו מאז סוף השבוע. כעת ממתינים במח"ש לממצאים הסופיים של נתיחת הגופה. 
 
כפי שפרסמנו לראשונה מוקדם יותר, חוקרי מח"ש גבו מהשוטר את גרסתו זמן קצר לאחר האירוע בזירה. לאחר שהגיעו למקום כשנודע ששוטר מעורב בירי, על פי הנוהל הקבוע.
גרסתו של שוטר נתמכה היום בעדות שמסר במח"ש עד ראיה שהיה במקום בזמן האירוע ועל בדיקה שנערכה ועל פיה אין לו קשר עם השוטר. עד הראייה חיזק את דבריו של השוטר וטען כ אינו רוצה לחרוץ גורלות ולקבוע מי אשם, אולם יחד עם זאת פירט בהרחבה את מה שראה.

ביאדגה ז"ל


משפחתו של ביאדגה קראה הערב לבני הקהילה שתכננו לערוך מחר הפגנה ברחבת קניון עזריאלי בתל אביב במחאה על כך שהשוטר היורה שב כבר הבוקר לעבודתו, לעכבה עד לאחר השבעה. רוב מארגני המחאה צפויים להיענות לקריאת המשפחה אבל הם חוששים ממחאה ספונטנית של צעירים שלא ישמעו להם ואשר עלולה להיגרר לאלימות מול המשטרה. בני הקהילה אמרו שברגע שהשוטר חוזר לעבודה אחרי אירוע כזה, לפני שמתבצע תחקיר, כנראה ש"במשטרה מתעלמים מחומרת האירוע".
 
גם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, וגם מ"מ המפכ"ל, מוטי כהן, התייחסו לטענות בני הקהילה, ואמרו כי "מדובר באירוע חמור, אם כי חייבת להיות אחריות ציבורית לפני שעושים משפט בשוטר. מה שעולה מבחינת ההתרחשויות לא נמצא חריג בהתנהלותו, למרות התוצאה הטרגית. אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש חקירה במח"ש, והחלטות יתקבלו בהתאם למסקנות החקירה".