עמית סגל ממשיך להיות במוקד הרעש התקשורתי בשבוע האחרון. לאחר שהתעמת עם השר צחי הנגבי לפני מספר שבועות, ו"זכה" גם לביקורת במהלך השבוע האחרון בעקבות מערכת הבחירות המתחממת נדמה כי גם מבחינת כתב "החדשות" הגיעו מים עד נפש, לאחר שהושווה ברשתות החברתיות לצורר הנאצי, אדולף היטלר. בתוך כך, במפלגת בל"ד הגישו תלונה נגד סגל, לאחר שכינה את המפלגה, לטענת חבריה, "ארגון טרור".



מי שעשה את ההשוואה הוא יצחק לאור, עיתונאי ופובליציסט בעיתון "הארץ", אשר כתב בפוסט בפייסבוק: "מלמעלה א. היטלר, מלמטה מימין לשמאל: א. היטלר, א. היטלר, א. היטלר". כשהוא מצרף ארבע תמונות של העיתונאי. הפוסט גרם לסערה אדירה, כשלאור עצמו נדרש להתנצל, הסיר את הפוסט וכינה את הדברים "בדיחה לא מוצלחת". סגל עצמו לא התייחס לכך עד עכשיו, אבל כעת מתברר כי החליט לתבוע את לאור.



"הגשתי הבוקר לביהמ״ש השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש״ח נגד בכיר "הארץ" עד לאחרונה, יצחק לאור, שכינה אותי שלשום בפייסבוק "א. היטלר". ‏הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשיגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים. ‏מי שישווה - ישלם, והרבה".

הבוקר פרסם עיתון "הארץ" שישה מאמרים נגד העיתונאי, מה שהוביל לשיח בנושא ובעיקר בשאלה האם אביו של עמית סגל, חגי, אשר ישב בעבר בכלא על חברותו ב"מחתרת היהודית", צריך להיות חלק מהביקורת על בנו.


כזכור, סגל היה מהצד השני של תביעת הדיבה רק לפני שנתיים וחצי, לאחר שנתבע על ידי ח"כ אורן חזן. שופט בית משפט השלום בתל אביב קבע כי ח"כ אורן חזן (הליכוד) השתמש בסמים קשים וניהל קזינו בזמן שהייתו בבולגריה. בכך, אישר בית המשפט את רוב הממצאים שעלו בתחקיר של כתב ערוץ 2 עמית סגל, בעקבותיו הגיש חזן תביעה. עוד נטען כי הצגת חזן כ"סרסור" בתחקיר נעשתה בתום לב. 
כזכור, התביעה הוגשה ארבעה חודשים לאחר שידור התחקיר בו נטען כי חזן סרסר בזונות והשתמש בקריסטל מת' במהלך שהותו בבורגס. בתחקיר הוצגו בין השאר עדויות של מקורבים לחזן, ששהו לצדו באותה התקופה.

"קרא לנו ארגון טרור": בל"ד הגישה תלונה נגד עמית סגל
 
יו"ר רשימת בל"ד, ד"ר אמטאנס שחאדה, פנה היום, לעיתון ידיעות אחרונות ולחברת החדשות – ערוץ 12, בגין הגשת תלונה נגד העיתונאי. תלונה זו באה, לדברי שחאדה, לאחר שקרא סגל למפלגת בל"ד, במוסף שבת בידיעות אחרונות ובתכנית 'פגוש את העיתונות' בימי שישי ושבת האחרונים: "ארגון טרור במימון מפלגות".

במכתב צוין כי "אמירותיו של סגל חורגות מגבולות חופש הביטוי והעיתונות. אמירות אלה קוראות לדה-לגיטימציה של מפלגת בל"ד - שהנה בעלת מצע דמוקרטי הקוראת למדינת כל אזרחיה, מסיתה נגדה ופוגעת בשמה הטוב, ואסורה לפי חוק איסור לשון הרע".

עוד ציינו במפלגה כי "בל"ד רואה כי בצלה של העוינות וההסתה הגלויות כנגד החברה הערבית בכלל ונגד מפלגת בל"ד בפרט, אמירה כמו 'ארגון טרור', עלולה לעודד אלימות כלפי הנהלת המפלגה ותומכיה, ולכן ההסתה של סגל אינה רק הוצאת דיבה אסורה, אלא גם מסוכנת ביותר".