יחידת להב 433 סיימה לחקור בפרשת "התיק הגיאורגי", שבמרכזה עומד תא"ל (במיל') גל הירש. בימים אלה שוקד צוות החקירה על סידור החומר הרב שהצטבר לקראת העברתו לפרקליטות המדינה, לצורך ההכרעה אם להעמיד את הירש לדין. 

ואולם גורם בצוות החקירה מסר כי המשטרה לא הצליחה לבסס תשתית ראייתית שתאפשר להעמיד את הירש לדין. הגורם מעריך כי הפרקליטות תסגור את התיק העיקרי, שבו נחשד הירש בביצוע עבירות שוחד של פקידי ממשל בגיאורגיה לצורך זכייה במכרזים ביטחוניים שם. לדברי הגורם, אף שהמשטרה חתמה על הסכם עד מדינה, החשדות לא הבשילו, ולכל היותר אולי יתאפשר להעמידו לדין בשל עבירות מס שעלו במסגרת חקירת החשדות לשוחד. 
באוגוסט 2015 הודיע גלעד ארדן, השר לביטחון הפנים, כי בכוונתו למנות את הירש למפכ"ל המשטרה במקום רב־ניצב יוחנן דנינו. ההחלטה התקבלה חרף ביקורת נוקבת של בכירים לשעבר במשטרה, אך אז הורה היועמ"ש יהודה וינשטיין לארדן להשהות את המינוי עקב עננה פלילית שריחפה מעל עסקיו הביטחוניים של הירש, עד לסיום הבדיקה בעניינו. בסופו של דבר, עקב התמשכות הבדיקה, נאלץ ארדן להסיר את מועמדתו של הירש ומינה את רוני אלשיך במקומו לתפקיד הנכסף.


ביקש למנות את הירש למפכ"ל. ארדן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
המשטרה חקרה את הירש בשני תיקים פליליים שונים. הראשון עסק בפרשת מכרז פינוי המוקשים בראשון לציון. שלוש שנים לאחר מכן, באוקטובר 2018, הודיעה הפרקליטות כי התיק ייסגר מחוסר אשמה וכי לא נפל רבב במעשיו של הירש. ואולם חקירת התיק הגיאורגי נמשכה והתארכה. המשטרה הטילה את האשמה על הירש, שלטענתה סירב להעביר לה מידע, והזכירה את מורכבות החקירה, שדרשה חיקורי דין במדינות זרות.
כעת מתברר כי גם התיק הזה קרס ואין ראיות לחשדות נגד הירש. ראש חטיבת המודיעין לשעבר, תנ"צ גיא ניר, העיד לפני ועדת הפנים של הכנסת לפני כשנה וטען כי הירש היה "קורבן לסיכול ממוקד". הוא טען כי יש בידיו ראיות על תפירת התיק, ולמרות זאת, "כמי שמחזיק בראיות, לא נקראתי לתת את ההסברים שלי בנוגע לפרשת סיכול המינוי של גל הירש. שלוש שנים אף אחד לא התקשר אלי".