חקירת החשד לאונס בבית הספר בדרום: בעקבות החלטת המשטרה לשחרר את החשוד המרכזי למעצר בית בתנאים מגבילים, שכרה היום (שני) משפחתה של הנערה המתלוננת את שירותיו של עו"ד ניר יסלוביץ', שייצג את החשודים באונס בקפריסין. יסלוביץ' נפגש עם הנערה ועם הוריה ושמע את גרסאותיהם, לפיהן בית הספר נרדם בשמירה כשלא הבחין בהתנהגות חריגה של הנערה ולא מנע במשך 10 ימים את מעשי האונס שהיא טוענת שעברה. 

"לפי מה שאני מבין מהמשטרה, גרסתה של הנערה יציבה ועולה חשד לביצוע העבירות שהיא מייחסת לנערים ולעצם קיומה של פרשת אונס", אמר עו"ד יסלוביץ', "אולם הבעיה שנתגלתה נעוצה בזיהוי החשודים. הקטינה לא הצליחה עד כה לזהות בצורה מוחלטת חלק מהחשודים".
עו"ד יסלוביץ' מייחס זאת למצב הנפשי של הנערה ואמר כי "אני  אעקוב אחר התנהלות החקירה כדי לדאוג שהיא תמוצה עד תום, ובמקביל אדרוש לבחון את התנהלות בית הספר שבתחומו ותחת אחריותו ופיקוחו מתרחש על פניו אירוע כה חמור. חשוב לציין כי גרסתה של המתלוננת כפי ששטחה בפני, נשמעת אמינה". 

כאמור, הבוקר החליטה המשטרה, בעצה אחת עם הפרקליטות, לשחרר את חשוד המרכזי בן ה-16, למעצר בית בתנאים מגבילים. החלטת המשטרה התקבלה לאחר גביית עדות נוספת מהנערה הבוקר, באמצעות חוקרת ילדים ממרכז לין של שירותי הרווחה, ובמהלכה היא עומתה מול גרסת החשוד. למעריב נודע כי בשלב זה של החקירה לא נמצאו ראיות לחשד לביצוע עבירה פלילית מצדו של הקטין, אולם יחד עם זאת החקירה נמשכת. כאמור בעצה אחת עם פרקליטות מחוז דרום החליט הצוות החוקר כי אין הצדקה להשאיר את הקטין במעצר.