המחלקה להנחיית התובעים מוסמכי היועץ המשפטי לממשלה בפרקליטות המדינה הודיעה היום (רביעי) לדני עטר, יו"ר קק"ל, לבת זוגו חיה עטר ולבנם אדם עטר, כי לאחר בחינת חומר הראיות בעניינם נמצא כי יש מקום להעמדתם לדין בגין עבירות בנייה ללא היתר ושימוש ללא היתר, וזאת בכפוף לשימוע. בנוסף, נשלח מכתב שימוע למהנדס פורסאן מסאד, אשר על פי החשד מסר מידע כוזב לוועדה המקומית בבקשה לקבלת היתר בניה.   

על פי כתב החשדות, ביצעו בני הזוג עטר ובנם, ללא היתר כדין, עבודות שיפוץ נרחבות בביתם ביישוב גן נר במועצה האזורית גלבוע, בנו בריכת שחיה, כאשר חלקה במקרקעין שייעודו שטח ציבורי, וכן פרצו דרך ליד בריכת השחייה, על פי החשד בניגוד לחוק.

בין היתר, פירקו החשודים על פי החשד, ללא היתר, את הגג של בית המגורים וחלק מהקירות, הקימו כאמור בריכת שחיה בסטייה מההיתר, יצקו בטון על הדרך שפרצו סמוך לבריכת השחייה, שייעודו שטח ציבורי, ובנו מסלעות חדשות. לאחר סיום העבודות עשו החשודים שימוש במקרקעין ללא היתר כדין.

בנוסף, כך על פי כתב החשדות, הגיש המהנדס פורסאן מסאד, שתפקידו היה לפקח על עבודות הבניה בבית, לוועדה המקומית בקשה להיתר בניה, אליה צירף תכנית אשר לא אושרה על ידי הוועדה ואשר לא נכנסה לתוקף, וזאת במטרה להשיג היתר בניה.
לחשודים ניתנה אפשרות, לפנים משורת הדין, לקיים הליך שימוע בפני מנהלת המחלקה להנחיית התובעים, טרם תתקבל החלטה סופית אם להגיש כתב אישום נגדם.