תושב תל אביב ואמו זוכו בבית משפט השלום בתל אביב מעבירות של תקיפת שוטר, לאחר שהשופטת קבעה כי זכותם להתנגד לחיפוש בלתי חוקי שביקשו השוטרים לערוך בדירת האם. אך בפרקליטות מחוז תל אביב החליטו לערער על ההחלטה וקוראים תיגר על פסיקת בית המשפט, לפיה מותר לאזרח להפעיל כוח סביר כדי להתנגד לעריכת חיפוש בלתי חוקי בביתו וטענו כי "אין הוא רשאי להפעיל כוח בכלל".

שני הנאשמים זוכו לחלוטין מאישומים של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, לאחר שסירבו להכניס שוטרים שבאו לערוך חיפוש בבית הבן בחשד לעבירות סמים וביקשו להיכנס לביתה של האם. הנאשם ואמו טענו, באמצעות עורכות הדין אביטל אמסלם ואורית חיון מהסנגוריה הציבורית, כי א' לא מתגורר בדירה מאז שנת 2006. א' סיפר בעדותו שביקש מהשוטרים להניח לאמו, חולת סרטן. אך הם דחפו אותה לרצפה. כשניסה להרגיע את הרוחות, מצא גם הוא את עצמו על הרצפה, כשאחד השוטרים בועט בו. האם סיפרה בעדותה שבסך הכל נגעה באחד השוטרים בידו.

השופטת קבעה שלשוטרים לא הייתה סמכות חוקית לבצע חיפוש בדירה.היא מצאה בעדויות השוטרים "סתירות ותמיהות" ופסקה כי "לא ניתן על יסוד עדויותיהם לקבוע, כי הוכח שהנאשמים הפעילו כוח שאינו סביר".

בפרקליטות מחוז תל אביב החליטו לא לוותר וערערו אתמול על פסק הדין לבית המשפט המחוזי בעיר. בנימוקי הערעור נכתב כי לנאשם ולאמו "לא הייתה זכות להפריע לחיפוש ולנקוט באלימות. התנגדות סבירה לחיפוש בלתי חוקי צריכה להימשר למקרים בהם ברור כי החיפוש איננו חוקי, או כשהבלשים אינם מוכנים להראותו (את הצו, מ"ש) לנחפש. חילוקי דעות אינם יכולים בשום פנים ואופן להצדיק תקיפת השוטרים המחפשים".