נהיגה מסוכנת: רוכבי אופנועים שהגיעו למפגש "רכבים משופרים" בשישי האחרון בחניית מרכז הקניות "טרמינל סנטר" באור יהודה וערכו במקום ההומה מפגן פעלולים ורכיבה במהירות מופרזת. לאחר מכן, המשיכו להתפרע ולהתגרות גם בשוטרים שניהלו אחריהם מרדף עם ניידות, תוך סיכון לחייהם ולחיי אזרחים רבים שחלפו במקום.

"אם זה לא היה מביש זה היה מצחיק. עשרות צעירים עמדו על המדרכות וצילמו את רוכבי האופנועים מבצעים אין ספור עבירות תנועה, חוצים איי תנועה, רוכבים במהירות מופרזת ומצליחים לתעתע בשוטרים שמבחינתם ניהלו מרדף מהיר ועצבני אולם ללא הועיל", מסרו עדי ראייה תושבי אור יהודה.

עוד הוסיפו: "הצעירים שבחבורה, חובבי הרפתקאות נהנו מהמחזות הגם כשמדובר היה ברכיבה מסוכנת ובמרדף עצבני ממש של המשטרה שחשה מושפלת. הם עמדו ומחאו כפיים לרוכבים שהצליחו להימלט מהמקום לא לפני העמידו את השוטרים במבוכה".

בסרטון שעלה לפייסבוק, נחשפת המבוכה בשלמותה - ובמשטרה החליטו שלא לתת לסיפור הזה לחמוק להם מתחת לידיים. בעקבות האירוע החמור החליטו במשטרה לפתוח בחקירה ולאתר את הרוכבים, במטרה להעמידם לדין בגין מגוון רחב של עבירות תעבורה וסיכון חיי אדם.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה את התנהגותם הפסולה של פורעי חוק מעין אלו המסכנים את שלומם של משתמשי הדרך. המשטרה תפעל למצות עמם את הדין ולהמשיך במאבק הנחוש והמתמשך בקטל בכבישים".